Με την αισθητική ανανέωση που πραγματοποιήθηκε φέτος, μάλιστα, το μονοκύλινδρο GS είναι πιο φρέσκο και σύγχρονο σε εμφάνιση, προσθέτοντας τα πλεονεκτήματα αυτά σε όλα τα υπόλοιπα που διαθέτει. Η νέα εμφάνιση του G 650 GS είναι σαφώς επηρεασμένη από τα υπόλοιπα GS (ειδικά τα δύο F), καθώς έχει δανειστεί πολλά σημεία της φιλοσοφίας των μεγάλων του αδερφών. Ωστόσο, τα επίπεδα πρακτικότητας παραμένουν ψηλά. Η χαμηλή σέλα των 780 χλστ. είναι μαλακή και άνετη και δίνει φυσική όρθια θέση στο σώμα του αναβάτη. Τα πόδια θα φτάσουν εύκολα στο οδόστρωμα και η θέση οδήγησης θα δώσει καλό έλεγχο της μοτοσικλέτας. Η ζελατίνα είναι σχετικά κοντή και δεν προστατεύει ολοκληρωτικά, ωστόσο, δε θα ενοχλήσει ούτε σε μεγάλες ταχύτητες. Στον οδηγικό τομέα, το GS θα κινηθεί αέρινα και με μεγάλη ευκολία, ακόμη και σε πυκνή κίνηση. Οι μαζεμένες διαστάσεις και το μικρό βάρος θα του επιτρέψουν να κινηθεί με ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ενώ η λειτουργία του κινητήρα δε θα προβληματίσει, χάρη στις επιδόσεις του χαμηλά και χάρη στην ελαστικότητά του. Από την άλλη, μόλις ο δρόμος ανοίξει, οι ενδείξεις στον πίνακα οργάνων θα ξεκινήσουν την ανοδική τους πορεία και το GS θα κινηθεί γρήγορα και σταθερά. Η προστασία από τον αέρα δεν είναι η καλύτερη, θα προκαλέσει, όμως, μόνο μικρά παράπονα και η άνεση θα συντροφέψει αναβάτη και συνεπιβάτη για πολλά χιλιόμετρα. Επιπλέον, η σταθερότητά του είναι αδιαπραγμάτευτη. Εξίσου καλή εικόνα θα δείξει το GS και σε κλειστά κομμάτια του δρόμου. Η ευκολία με την οποία κι ένας αρχάριος μπορεί να αλλάξει κλίση και τα αποθέματα ροπής στις μεσαίες στροφές λειτουργίας καθιστούν το GS μια μοτοσικλέτα όχι μόνο ικανή να κινηθεί σε κλειστό στροφιλίκι, αλλά και ιδιαίτερα διασκεδαστική. Στο χώμα, τέλος, το GS θα κινηθεί με αξιοπρέπεια. Δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει πρόβλημα σε βατά μονοπάτια και θα επιστρατεύσει το μικρό του βάρος και τις μαλακές αναρτήσεις για να αντεπεξέλθει. Ωστόσο, δε θα αντιδράσει με τον καλύτερο τρόπο στην πίεση και στις προκλήσεις.
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr