Ο κινητήρας του CRF είναι μονοκύλινδρος και απλός, από τεχνολογικής άποψης, ώστε και το κόστος να είναι χαμηλό αλλά και στον τομέα της συντήρησης να μην είναι απαιτητικός. Για την ψύξη του φροντίζει ο αέρας, ενώ ο κυβισμός του είναι 223 κ.εκ.. Στην τροφοδοσία βρίσκουμε καρμπιρατέρ με διάμετρο 26 χιλ. Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα εύστροφος και ακόμα και με νεκρά και ανοιγοκλείνοντας το γκάζι, σε πείθει πως είναι σπάταλος στην παροχή ισχύος (για τα δεδομένα του). Η δύναμη κλιμακώνεται γραμμικά, ενώ οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι και έρχονται λίγο πριν τον κόφτη. Οι ιδιαίτερα μικρές εξωτερικές διαστάσεις του Easy 230 γρήγορα σε κάνουν να το εμπιστευτείς και να τολμήσεις μαζί του ό,τι πιο ακραίο. Ο κινητήρας τραβάει πρόθυμα και η απουσία έντονου ξεσπάσματος σου δίνει μερικά επιπλέον ποσοστά ασφάλειας, ώστε να ανοίγεις το δεξί γκριπ με λιγότερη ακρίβεια. Αν το ύψος σας υπερβαίνει το 1.80, το τιμόνι θα φανεί λίγο κοντό στην όρθια οδήγηση. Η απόδοση των φρένων είναι φανταστική στο χωμάτινο τερέν, με το χαμηλό κέντρο βάρους να δίνει καλό κοντρόλ στις καταστάσεις οριακής επιβράδυνσης. Ο κινητήρας διαθέτει ικανοποιητικά αποθέματα ροπής και στις περισσότερες των περιπτώσεων, το κατέβασμα σχέσεως θα γίνει για πιο δυναμική έξοδο και όχι γιατί έχει «κρεμάσει» ο κινητήρας. Οι αναρτήσεις, από την άλλη, θα αποσβέσουν το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών που θα βρείτε στο διάβα σας – για τις υπόλοιπες θα αναλάβει το ελαστικό πλαίσιο. Σε έναν ακόμα τομέα που σε κερδίζει το Easy 230 εκτός δρόμου, είναι ο έλεγχος και η πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό στα ντριφτ του πίσω τροχού.Όσον αφορά, τέλος, στην εργονομία, αυτή ικανοποιεί, παρά τις μικρές διαστάσεις της μοτοσικλέτας. Μάλιστα, αναβάτες χαμηλότερου αναστήματος που τους τρομάζουν οι ψηλές σέλες των enduro μοτοσικλετών, θα βρουν το CRE 230 ιδανικό. Επιπλέον, το CRE διαθέτει και μαρσπιέ συνεπιβάτη.
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr