Με το μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα των 249 κ. εκ., τις μεγάλων διαδρομών αναρτήσεις του και το ευέλικτο ατσάλινο πλαίσιο, αυτή η ελαφριά μοτοσικλέτα δίνει το «ελευθέρας» για όποιον δρόμο και αν διαλέξετε. Νέοι και έμπειροι αναβάτες που αναζητούν έναν εντούρο χειρισμό και επιδόσεις μοντέρνου κινητήρα σε μία dual-purpose μοτοσικλέτα, σχεδιασμένη για πανεύκολη οδήγηση στους δρόμους της πόλης, θα βρουν αυτό που ψάχνουν στο KLX 250. Όπου τελειώνει η άσφαλτος, δεν τελειώνει αναγκαστικά και η διασκέδαση, αν οδηγεί κανείς το KLX 250 της Kawasaki. Τα φανάρια, τα φλάς και όλα τα απαραίτητα όργανα για τη μετακίνηση στους δρόμους της πόλης είναι εδώ για την ασφάλεια και ευκολία μας, αλλά το θέλει η καρδιά του το χώμα. Έστω για μια εντουροβόλτα!
Αισθητική/ Εργονομία: Άγρια ομορφιά
Η εμφάνισή του είναι επιθετική με αιχμηρά φινιρίσματα και το λευκό πολύ του πάει. Το μπροστινό και πίσω φανάρι έχουν μοντέρνο σχεδιασμό και η φωτεινότητά τους είναι άκρως ικανοποιητική στις νυχτερινές μετακινήσεις. Η σχετικά χαμηλή σέλα –για τη κατηγορία του- κάνει ευκολότερη την πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος, Επιπλέον, το ανανεωμένο τιμόνι είναι πιο ίσιο και φέρει τη θέση των χεριών ψηλά και προς τα μέσα για ακόμα καλύτερο έλεγχο και χειρισμό και είναι τόσο ελαφρύ (138 κιλά) που μετακινείται εύκολα με σβηστό το κινητήρα. Τα μαρσπιέ του αναβάτη είναι τοποθετημένα κοντά στο κέντρο της μοτοσικλέτας κάνοντας τη θέση οδήγησης ιδανική εντός και εκτός δρόμου. Ο νέος σχεδιασμός της σέλας και το δύσκαμπτο γέμισμά της από ουρεθάνιο κάνουν επίσης ευκολότερη την αλλαγή θέσης στη διάρκεια της οδήγησης -δεν είναι τόσο επίπονο όσο ακούγεται, αλλά δεν ενδείκνυται και για ταξίδια.
Η δοκιμή του Kawasaki KLX 250S περιλαμβάνεται στο νέο τεύχος 22 του Moto Τρίτη που βρίσκεται στα περίπτερα.