Ύστερα από μία οκτάμηνη περίοδο δοκιμών στο δρόμο, η αναγεννημένη Horex θα ξεκινήσει την παραγωγή του νέου της μοντέλου με τον πρωτοποριακό εξακύλινδρο κινητήρα των 200 ίππων.
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της εταιρίας Clemens Neese, έναν εκ των τριών ανθρώπων που συνέβαλλαν στην ανάσταση της Horex, μέχρι το τέλος του 2011 θα έχουν παραχθεί τα πρώτα 200 κομμάτια της νέα μοτοσικλέτας με τη ρετρό εμφάνιση και τον κτηνώδες μοτέρ. Για αυτούς που δεν θυμούνται να αναφέρουμε ότι η μοτοσικλέτα κινείται από ένα υγρόψυκτο εξακύλινδρο μοτέρ σε διάταξη V με την περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων να ανέρχεται μόλις στις 15 μοίρες. Αυτό επέτρεψε τη δημιουργία μίας ενιαίας κεφαλής για τις δύο σειρές των κυλίνδρων με σημαντικά οφέλη για το βάρος αλλά και τις διαστάσεις του μοτέρ που συγκρίνονται άμεσα με αυτές ενός εν σειρά κινητήρα. Η απόδοσή του υπολογίζεται στους 160 περίπου ίππους για την ατμοσφαιρική έκδοση. Αυτό το λέμε γιατί θα παραχθεί και έκδοση με μηχανικό υπερσυμπιεστή και μέγιστη ισχύ 200 ίππων! Στον εξοπλισμό της μοτοσικλέτας θα περιλαμβάνεται ABS αλλά και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού. Ευτυχώς! Η κανονική παραγωγή της μοτοσικλέτας θα ξεκινήσει το 2012 κα θα ανέρχεται στις 2.000 μονάδες, κάτι που θα εξαρτηθεί βέβαια και από την ζήτηση που θα υπάρξει για αυτό το μοντέλο. Η πρώτη μοτοσικλέτα που θα περάσει στην παραγωγή είναι η έκδοση χωρίς τον μηχανικό υπερσυμπιεστή λόγω των καθυστερήσεων στην παράδοση του εξαρτήματος από τους προμηθευτές.