Έτσι χαρακτηρίζει η ιταλική εταιρεία το νέο της scooter που αποτελεί και τη ναυαρχίδα της. Σύγχρονο, και επιβλητικό το X10 έρχεται να διεκδικήσει την κορυφή στα maxi GT.
Η ιστορία της Piaggio στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι γνωστή και απόλυτα επιτυχημένη. Με μοντέλα όπως τα Hexagon, Χ8, Χ9 και XEvo έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερες από 400.000 μονάδες τα τελευταία 20 χρόνια και όπως όλα δείχνουν η εμπορική της επιτυχία θα συνεχιστεί.
Το X10 έχει σχεδιαστεί από την αρχή και αυτό γίνεται αμέσως αντιληπτό από την αισθητική του που δεν θυμίζει κανένα άλλο μοντέλο. Ακόμη πιο χαρακτηριστικό από το πίσω μέρος με τα μικρά LED ορθογώνια παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα είναι το εμπρός με τους τρεις προβολείς που βρίσκονται πίσω από ενιαίο διάφανο κάλυμμα.
Στο τομέα των χώρων το νέο ιταλικό GT παρουσιάζεται έτοιμο να φιλοξενήσει δύο επιβάτες με ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα άνεσης. Η σέλα βρίσκεται στα αρκετά χαμηλά 760 χλστ. από το έδαφος και το μαξιλαράκι του αναβάτη είναι ρυθμιζόμενο ως προς το μήκος για τη βελτιστοποίηση της θέσης οδήγησης. Μπροστά του υπάρχει ένας πίνακας με δύο αναλογικά όργανα και μία ψηφιακή οθόνη τεσσάρων ιντσών που συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες για την κατάσταση του scooter.
Στους χώρους το X10 δείχνει να τα πηγαίνει πολύ καλά αφού κάτω από τη σέλα μπορούν να αποθηκευτούν δύο κράνη κλειστού τύπου, ενώ υπάρχουν διαθέσιμα τρία ακόμη ντουλαπάκια, που φέρουν παροχή ρεύματος αλλά και θύρα USB για τη χρήση του GPS ή τη φόρτιση του κινητού. Άλλο ένα χαρακτηριστικό του εξοπλισμού είναι το αυτόματο χειρόφρενο το οποίο ενεργοποιείται τη στιγμή που ο αναβάτης κάνει χρήση του πλαϊνού σταντ.
Το Χ10 θα διατίθεται με τρεις διαφορετικούς κινητήρες που αλλάζουν ελαφρά και τον εξοπλισμό του scooter. Η βασική έκδοση θα κινείται από το γνωστό υγρόψυκτο μοτέρ των 125 κ.εκ. Η αμέσως επόμενη θα φέρει το νέο μοτέρ των 330 κ.εκ. και 33 ίππων που συναντήσαμε για πρώτη φορά στο νέο Beverly SportTouring. Για το Χ10 η Piaggio έχει προσθέσει και δύο διαφορετικές χαρτογραφήσεις στο ψεκασμό, μία για οικονομική οδήγηση και μία για χρήση στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, η κορυφαία έκδοση θα φέρει τον γνωστό μονοκύλινδρο Master των 493 κ.εκ. με απόδοση 40 ίππους. Σε αυτή την έκδοση η πίσω ανάρτηση θα φέρει μονό αμορτισέρ η προφόρτιση του οποίου θα ρυθμίζεται ηλεκτρικά με το πάτημα ενός κουμπιού. Οι μικρότερες εκδόσεις θα φέρουν δύο συμβατικά αμορτισέρ.
Στα φρένα στον εμπρός τροχό των 15 ιντσών έχουν τοποθετηθεί δύο δίσκοι διαμέτρου 280 χλστ. ενώ στον πίσω 13άρη ένας διαμέτρου 240 χλστ. Όλοι φέρουν δαγκάνες δύο εμβόλων. Τα φρένα στη βασική έκδοση διαθέτουν σύστημα συνδυασμένης πέδησης ενώ στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει και το ABS/ASR με δυνατότητα απενεργοποίησης του συστήματος πρόσφυσης του πίσω τροχού.