LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο μονός μπροστινός δίσκος δίνει μια πιο light εμφάνιση στο NC. Τα 320 χιλιοστά του μαζί με το C-ABS δίνουν άριστα αποτελέσματα.

Δίσκος μαργαρίτα και δαγκάνα ενός εμβόλου για το πίσω φρένο που κάνει απροβλημάτιστα τη δουλειά του.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα: Απλές δοκιμασμένες λύσεις

Το πλαίσιο του ΝC 700 X είναι κατασκευασμένο από χαλύβδινους σωλήνες και είναι τύπου «διαμάντι», δηλαδή ανοικτό στο κάτω μέρος και χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν τμήμα του. Πρόκειται για μια απλή κατασκευή που προσδίδει καλή ακαμψία χαρίζοντας στο X μια «σφιχτή» αίσθηση. Οι αναρτήσεις συμπληρώνουν την απλότητα της κατασκευής, με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ, με διαδρομή 153,5 χιλιοστά, και ένα αμορτισέρ με διαδρομή 150 χιλ. χωρίς δυνατότητα ρύθμισης. Στα φρένα, ο υποψήφιος αγοραστής έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο εκδόσεων, με C- ABS ή χωρίς. Στην πρώτη περίπτωση, η μπροστινή δαγκάνα έχει τρία έμβολα, ενώ στη δεύτερη έχει δύο. Και τα δύο συστήματα έχουν κοινά την πίσω δαγκάνα ενός εμβόλου, και τους δύο δίσκους, 320 και 240 χιλιοστών, μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ