LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Moto Guzzi California 90 λανσάρει ένα ολοκαίνουργιο δίχρωμο "Επετειακό μοντέλο" που συνδυάζει το μεταλλικό πορτοκαλί "California" με το άσπρο "Diamante".

Το πορτοκαλί χρώμα διατρέχει το σώμα της μοτοσυκλέτας, ενώ το άσπρο διακοσμεί το πάνω μέρος τονίζοντας το ντεπόζιτο, το πάνω μέρος του λασπωτήρα τροχού και τις πλαϊνές βαλίτσες.

Επιπλέον στοιχεία που παραπέμπουν στη Moto Guzzi του 1930 είναι η χειροποίητη δερμάτινη σέλα.

Συλλεκτική Μoto Guzzi «California 90»

Η φίρμα γιορτάζει τα 90α γενέθλια της με την California 90 που κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό και εξοπλίζεται με τα πιο πολυτελή αξεσουάρ της αγοράς.

 
Μετά από μια μακρά και αναγνωρισμένη καριέρα η California 1100 αφιερώνει στους φανατικούς της φίλους μια τελευταία υψηλής αξίας και σε περιορισμένο αριθμό έκδοση γιορτάζοντας δύο σημαντικά γεγονότα: τα 90α της γενέθλια και τα 40α χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του μοντέλου California.

Το πρώτο μοντέλο V7 California λανσάρεται το 1971, και κατασκευάζεται εξ’ ολοκλήρου βασισμένο στα τεχνικά χαρακτηριστικά του V7 Special, με μοναδική διαφορά τη σέλλα που ήταν άνετη σαν πολυθρόνα για να επιτρέπει στον αναβάτη να απολαμβάνει τη διαδρομή και εξαιρετική προστασία που χάριζε το μεγάλο φέρινγκ που μαζί με τις πλαϊνές βαλίτσες αποτελούσαν μέρος του στάνταρντ εξοπλισμού. Μια συνταγή επιτυχίας της οποίας ο καρπός αγαπήθηκε τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική κάνοντας καριέρα στο L.A.P.D. (Los Angeles Police Department). Από την πρώτη της εμφάνιση εξελίχθηκε χωρίς να παραβαίνει την αυθεντική φιλοσοφία της Moto Guzzi, λανσάροντας πολυάριθμες εκδόσεις σε κυβισμό από 750 σε 850 cc με τα μοντέλα T (1973) και T3 (1975), φημισμένα για το σύστημα συνδυασμένης πέδησης.

Ξεχωριστό στοιχείο το λογότυπο πάνω στο ντεπόζιτο που παραπέμπει στο γραφικό χαρακτήρα που χρησιμοποιούσε η Moto Guzzi στις αρχές του 1930, τα χρόνια που σημάδεψε ο διάσημος αναβάτης Omobono Tenni. Επιπλέον στοιχεία που παραπέμπουν στη Moto Guzzi του 1930 είναι η χειροποίητη δερμάτινη σέλα και η διακριτική ταμπέλα με τον αύξοντα αριθμό της τελευταίας συλλεκτικής έκδοσης California 1100. Tommaso Omobono Tenni (Ιούλιος 24, 1905 - June 30, 1948) με το παρατσούκλι Black Devil ο πολυπρωταθλητής οδηγός αγώνων, χάρισε 47 νίκες στη Moto Guzzi από το 1933 μέχρι το 1948.
Το επετειακό “Anniversario” δίνει έμφαση στους ακτινωτούς τροχούς στα ατσάλινα πλαϊνά καιστα φώτα ομίχλης, στοιχεία που έχει κληρονομήσει από την έκδοση Vintage μαζί με το φέρινγκ με την ατσάλινη στήριξη και το τιμόνι, εκτός από τις χαρακτηριστικά σκληρές πλαϊνές βαλίτσες με βελούδινο εσωτερικό και την ατσάλινη σχάρα στήριξης.

Η καρδιά που χτυπά μέσα στην California 90 είναι ο γνωστός δικύλινδρος κινητήρας, ο οποίος πρωτοπαρουσιάστηκε το 1994 και έγινε διάσημος για την αξιοπιστία και την εκπληκτική ροπή. Ο κινητήρας διαθέτει μέγιστη ροπή 94 Νm που αποδίδεται στις 5.000 σ.α.λ. και εύκολα φτάνει στο ανώτατο σημείο των 74 hp.
Η ολοκληρωμένη μονάδα ανάφλεξης και ψεκασμού Weber Marelli IAW 40 χιλιοστών εκμεταλλεύεται τα σήματα των 2 αισθητήρων λάμδα ούτως ώστε να εξασφαλίζεται επαρκής τροφοδότηση σε ολόκληρο τον κύκλο καύσης, βελτιώνοντας την απόκριση του γκαζιού, την απόδοση ακόμη και στις χαμηλές στροφές, επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων.

Οι υψηλής ποιότητας αναρτήσεις, που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες (απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου) συνδυάζονται άριστα μεταξύ τους, προσφέροντας άμεση απόκριση σε οποιαδήποτε πίεση στο τιμόνι.
Η ανάρτηση εμπρός είναι εξοπλισμένη με ανάποδο πιρούνι Marzocchi 45 χιλ. διαδρομής, ενώ πίσω εξοπλίζεται με αμορτισέρ που συνδέεται στο μονόμπρατσο ψαλίδι μέσω μοχλικού και προσφέρει 104 χιλιοστά διαδρομής.

Στο μοντέλο California 90 ξεχωρίζει το αυθεντικό σύστημα συνδυασμένης πέδησης της Moto Guzzi ενώ το σύστημα φρένων της Brembo παραμένει το ίδιο, ασυναγώνιστο από άποψη αποτελεσματικότητας και εμφάνισης, μόνο που τώρα οι ακτινικές δαγκάνες εμπρός συνεργάζονται με νέους ελαφρύτερους δίσκους, με καλύτερα χαρακτηριστικά απαγωγής της θερμότητας.
Εμπρός συνεργάζονται δύο πλευστοί δίσκοι από ανοξείδωτο ατσάλι 320 mm, με ακτινικές δαγκάνες Brembo 4 αντικρυστών εμβόλων και πίσω ένας δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 282 mm, πλευστή δαγκάνα Brembo 2 παράλληλων εμβόλων. Η καινοτομία συνεχίζεται και στους τροχούς, οι οποίοι διαθέτουν πλέον πρωτοποριακής σχεδίασης ζάντες από αλουμίνιο, 18 ιντσών εμπρός και 17 πίσω με ελαστικά χαμηλού προφίλ που προσφέρουν κρατήματα και ευελιξία.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
MOTO GUZZI CALIFORNIA 90

• V-twin 90°, 4χρονος, 2βαλβίδες στον κύλινδρο, αερόψυκτος κινητήρας
• Κυβισμός 1,064 cc
• Μέγιστη ισχύς 54 kW (73.4 hp) at 6,400 rpm
• Mέγιστη ροπή 94 Nm at 5,000 rpm
• Εξάτμιση με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και αισθητήρα οξυγόνου (λ)
• 5 ταχύτητες, πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης με γρανάζια
• Τελική σχέση μετάδοσης με άξονα (8/33) = 1:4,125
• Ανάρτηση εμπρός τηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι Marzocchi, Ø 45 mm, ρυθμιζόμενο σε συμπίεση και επαναφορά
• Πίσω ανάρτηση αιωρούμενος βραχίονας ελαφρού κράματος με 2 αμορτισέρ ρυθμιζόμενης επαναφοράς
• Φρένο εμπρός δύο πλευστοί δίσκοι από ανοξείδωτο ατσάλι 320 mm, με ακτινικές δαγκάνες Brembo 4 αντικρυστών εμβόλων
• Φρένο πίσω δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι, Ø 282 mm, πλευστή δαγκάνα Brembo 2 παράλληλων εμβόλων. Συνδυασμένη Μoto Guzzi braking system.
• Ελαστικά 110/90 VB 18” (μπροστά) – 140/70 VB 17” (πίσω)
• Μήκος 2.380 mm/Πλάτος 815 mm/Ύψος 1,150 mm
• Ύψος σέλλας 780 mm
• Βάρος κενό 251 Kg
• Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 19 λίτρα (ρεζέρβα 4 λίτρα)

Ενημερωθείτε στο επίσημο δίκτυο συνεργατών Moto Guzzi και επωφεληθείτε των μοναδικών προνομίων και του ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών:
• Δυνατότητα επέκτασης εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια
• 2 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια
• Προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα: προκαταβολή από 0%, έως 84 μήνες εξόφληση, σταθερό επιτόκιο 6,9%

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ