Benelli Imperiale 400: Σύγχρονα σωθικά με αυθεντική Vintage εμφάνιση

 Benelli Imperiale 400: Σύγχρονα σωθικά με αυθεντική Vintage εμφάνιση
10 Φωτογραφίες »

- Retro εμφάνιση με ακτινωτούς τροχούς και επιχρωμιωμένα μέρη
- Thumper, μονοκύλινδρος κινητήρας στα 374cc με απόδοση 21 ίππων
- Υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός-πίσω με ABS και 14άρι ρεζερβουάρ
- Με κατανάλωση στα μόλις 3,5λ/100χλμ και τιμή στα 4.320 ευρώ

BENELLI: Νέες τιμές για TRK702 και TRK702X!

Retro εμφάνιση με ακτινωτούς τροχούς και επιχρωμιωμένα μέρη

Η Benelli ως μία από τις μακροβιότερες κατασκευάστριες μοτοσυκλετών, γνωρίζει από πρώτο χέρι τι σημαίνει κλασικό Design και με το Benelli Imperiale 400 το φέρνει στο σήμερα, για τους λάτρεις της κλασικής μοτοσυκλέτας. Το Imperiale 400 είναι εμπνευσμένο από το ιστορικό μοντέλο MotoBi Imperiale, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά την δεκαετία του 1950 στην Ιταλία. Έρχεται λοιπόν στο σήμερα και αποκτά έναν σύγχρονο κινητήρα και περιφερειακά, διατηρώντας όμως όλα τα στοιχεία που κάνουν τις μοτοσυκλέτες του παρελθόντος να ξεχωρίζουν. Ακτινωτοί τροχοί με επιχρωμιωμένα στεφάνια και ένα εμπρός φτερό με retro αισθητική, στρογγυλός προβολέας εμπρός και πίσω, στρογγυλά φλας μακριά, κυλινδρική εξάτμιση με διατομή που μικραίνει στην απόληξη, καμπυλωτό πίσω φτερό και το κλασικό σχήμα τύπου Tear-Drop στο ρεζερβουάρ είναι τα συστατικά που κάνουν το Imperiale 400 να ξεχωρίζει. Επιχρωμιωμένοι είναι επίσης οι καθρέπτες και οι λεπτομέρειες γύρω από τα φωτιστικά σώματα.
 

Thumper, μονοκύλινδρος κινητήρας στα 374cc με απόδοση 21 ίππων

Στην καρδιά του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου, χτυπά ένας χαμηλόστροφος, μονοκύλινδρος κινητήρας 374cc με απόδοση 21 ίππων στις 5.500σαλ και ροπή 29Nm στις 4.500σαλ. Σαν κλασικός αερόψυκτος Thumper, έχει στρωτή λειτουργία και μεταδίδει τις δονήσεις που ενισχύουν την αίσθηση σύνδεσης μοτοσυκλέτας και αναβάτη, έχει έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και στην δοκιμή του η κατανάλωσή του κυμάνθηκε στα μόλις 3,5λ/100χλμ, ένα αρκετά χαμηλό νούμερο για τα κυβικά του. Τροφοδοτείται από ένα σώμα ψεκασμού 37χλστ της Delphi και ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Με χαμηλή σχέση συμπίεσης στο 8,5:1 και διάμετρο-διαδρομή εμβόλου στα 72,7χλστ×90χλστ, δεν είναι καθόλου στρεσαρισμένος δίνοντας προτεραιότητα στην διάρκεια ζωής και την ροπή από τις χαμηλές στροφές.
 

Υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός-πίσω με ABS και 14άρι ρεζερβουάρ

Παρά την retro εμφάνισή του Benelli Imperiale 400 τα περιφερειακά του μαρτυρούν πως είναι ένα σύγχρονο μοντέλο, αφού τα ταμπούρα αντικαθίστανται από υδραυλικά δισκόφρενα στο σύστημα πέδησης. Αποκτά λοιπόν εμπρός έναν δίσκο 300χλστ με ημίπλευστη δαγκάνα 2 εμβόλων και έναν δίσκο 240χλστ πίσω με δαγκάνα 1 εμβόλου και φυσικά δικάναλη μονάδα ABS, που αποτρέπει το μπλοκάρισμά τους σε απότομες επιβραδύνσεις. Στο πλαίσιο τοποθετείται εμπρός ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 110χλστ και διπλό αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 65χλστ. Με ύψος σέλας στα 780χλστ, είναι μία μοτοσυκλέτα φιλική προς αναβάτες κάθε αναστήματος προσφέροντας στιβαρό πάτημα, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους της, την κάνει ευκολοδήγητη. Με τους χωματόδρομους να κυριαρχούν τις δεκαετίες του 1950, η επιλογή μεγαλύτερων τροχών ήταν πιο συνηθισμένη, έτσι το Imperiale 400 αποκτά εμπρός 19 ιντσών τροχό και 18 ιντσών πίσω. Τα ελαστικά του είναι διαστάσεων 100/90-19 και 130/80-18 αντίστοιχα και το βάρος της μοτοσυκλέτας πλήρης υγρών είναι στα 205 κιλά.
 

Με κατανάλωση στα μόλις 3,5λ/100χλμ και τιμή στα 4.320 ευρώ

Το Benelli Imperiale 400 είναι μία μοτοσυκλέτα ιδανική για καθημερινές μετακινήσεις, χάρη στην χαμηλή του κατανάλωση, την προσεγγίσιμη ισχύ του και το τον εύκολο χειρισμό του. Με το ρεζερβουάρ 14 λίτρων, έχει αυτονομία που αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα, κάνοντας πιο αραιές τις επισκέψεις στα πρατήρια καυσίμου και σώζοντας χρόνο στην καθημερινότητα. Οδηγείται με δίπλωμα Α2 κατηγορίας και κοστίζει 4.320 ευρώ. Σε αυτή την προσιτή τιμή λοιπόν, είναι μία επιλογή με απαράμιλλο στυλ, σύγχρονο εξοπλισμό και αισθητική βγαλμένη κατευθείαν από τα 50s.
 

VITALIOTIS
VOGE