Η Honda διαθέτει παράδοση στους τετράχρονους κινητήρες στα μικρά κυβικά, ενώ εδώ έχει δώσει… ρέστα, για να κάνει τον κινητήρα του Vision 50, έναν από τους πιο προηγμένους, οικονομικούς και ελαστικούς κινητήρες σε αυτό τον κυβισμό. Πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο, αερόψυκτο σύνολο, με ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI. Η ψύξη με αέρα βοηθά στη μείωση του βάρους, ενώ η εταιρεία περηφανεύεται για τη βελτίωση που έχει πετύχει, όσον αφορά στη μείωση των εσωτερικών μηχανικών τριβών. Και τα διαστήματα αλλαγής λαδιού είναι αρκετά αραιά, στα 1.000, στα 4.000, στα 8.000 και στα 12.000 χιλιόμετρα. Ένας τριοδικός καταλύτης βοηθά το Vision να περνά με ευκολία τις προδιαγραφές Euro3. Η ιπποδύναμη φυσικά είναι μικρή, στους 3,3 ίππους, ενώ και η τελική ταχύτητα περιορίζεται σύμφωνα με το νόμο (υπάρχει διακριτικός κόφτης που δεν μπαίνει απότομα, απλώς οδηγεί σε ένα «πλάτωμα» ισχύος) στα 50 χλμ/ώρα. Η Honda έχει μετρήσει απίστευτα μικρή κατανάλωση, συγκεκριμένα 52 χλμ/λίτρο, δηλαδή 1,9 λίτρα/100χλμ! Αυτό, με σταθερή ταχύτητα 30 χλμ/ώρα. Στις συνθήκες της δοκιμής μας, η τιμή έφτασε τα 2,1 λίτρα/100χλμ., τόσο με οδήγηση με τέρμα γκάζι, όσο και με ανηφόρες όπως η… ανάβαση στα Τουρκοβούνια. Πραγματική δυσανεξία στη βενζίνη! Και καθόλου δεν μας χάλασε.