Πριν πω άλλη κουβέντα, θα γράψω ένα όνομα, και θέλω να το απομνημονεύσετε. Θρασύβουλος Παπαδημητρίου! Πρόκειται για τον Έλληνα επικεφαλή του project C -ενώ προηγούμενο project που είχε ασχοληθεί ήταν και το S 1000 RR-, από την πλευρά του Design Studio της BMW Motorrad! Ο Θρασύβουλος ήταν και στην παρουσίαση, έτοιμος να απαντήσει οποιαδήποτε απορία μας, πάντα πρόθυμος να βοηθήσει. Άνθρωπος κοινωνικός, ευχάριστος, και ιδιαιτέρως χαμηλών τόνων. Άξιος, και με το παραπάνω, με δημιουργίες που μας κάνουν περήφανους παγκοσμίως. Ίσως είναι πλεονασμός να αναφέρουμε πως και τα δύο scooter βρίσκονται στο πάνω άκρο της κλίμακας όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής τους. Δεν είναι δυνατόν να τους προσάψεις το οτιδήποτε, σε σχέση με τη βαφή, τη συναρμογή των μερών τους, ή κάποιο κομμάτι που να μη δένει με το σύνολο. Όπως και με το S 1000 RR, έτσι και με τα scooter, οι Βαυαροί έδωσαν τεράστια σημασία στη λεπτομέρεια, δείχνοντας πόσο επιμελείς μαθητές μπορούν να είναι, ώστε στην πρώτη κιόλας προσπάθεια τους σε ένα νέο κόσμο, να χτυπάνε με άνεση την κορυφή. Για πρώτη φορά βρίσκουμε ανάποδο πιρούνι σε μεγάλα scooter, ενώ η πολυτέλεια, η χλιδή, και η άνεση χτυπάνε κόκκινο, τόσο όσον αφορά στους χώρους, όσο και στα gadget και στις έξυπνες τεχνολογικές λύσεις. Καθώς τα Maxi Scooter είναι πάντα μεγάλα και βαριά, το χειρόφρενο έχει καθιερωθεί πλέον στον standard εξοπλισμό. Όμως, κι εδώ η BMW προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, καθώς όταν ο αναβάτης κατεβάσει το πλαϊνό σταντ, το χειρόφρενο-ποδόφρενο μπαίνει αυτόματα σε λειτουργία! Και μπορεί το GT να περηφανεύεται για τα 60 ολάκερα λίτρα του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα του, όμως το Sport έπρεπε να έχει πιο λεπτά οπίσθια, και κατά συνέπεια του έκοβαν αποθηκευτικό χώρο. Οι Βαυαροί έβαλαν κι εδώ το R&D τους να δουλέψει υπερωρίες, με αποτέλεσμα τον πανέξυπνο κάδο FlexiCase. Ο κάδος αυτός κατεβαίνει έως το πίσω λάστιχο όταν το scooter είναι σε στάση, δημιουργώντας έξτρα χώρο για ένα ακόμη κράνος! Ένα σύστημα ασφαλείας κάνει αδύνατη την κίνηση του scooter, όταν ο κάδος είναι κατεβασμένος. Κι αν σκέφτεστε τον κλέφτη που θα κόψει με μαχαίρι τον κάδο για να σας πάρει το κράνος, η BMW έχει φροντίσει να τον ενισχύσει με ίνες Kevlar, κάνοντας σχεδόν αδύνατη την παραβίαση του. Ακόμα όμως κι αν ο… Rambo τον κόψει με το μαχαίρι του, ο χώρος ανάμεσα στα πλαστικά και στο λάστιχο, δεν θα επιτρέψει στο κράνος να βγει. Σημειώστε πως σέλα και κάλυμμα τάπας ρεζερβουάρ ανοίγουν από τον κεντρικό διακόπτη. Στα όργανα τώρα, γίνεται πραγματικό πανηγύρι, και μπορούμε να μιλάμε για τη βαυαρική επανάσταση στο συγκεκριμένο τομέα! Εκτός από το πανέμορφο, σοβαρό design, η πληθώρα των ενδείξεων είναι πρωτάκουστη ακόμα και στον κόσμο των πολυτελών scooter. Σε αυτά θα βρείτε αναλογικές ενδείξεις για το κοντέρ που δείχνει μέχρι 180χλμ/ώρα, και ψηφιακές ενδείξεις για το στροφόμετρο, τη στάθμη βενζίνης, την ώρα αλλά και την ημερομηνία(!), μέση ωριαία ταχύτητα, θερμοκρασία κινητήρα και περιβάλλοντος, ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές, 2 καταναλώσεις καυσίμου (στιγμιαία και μέση), ένδειξη διανυθέντων χιλιομέτρων με τη ρεζέρβα, πίεση ελαστικών(!), ένδειξη «ok» για το λάδι, βολτόμετρο για τη μπαταρία… περιμένετε, έχει κι άλλα! Σε περίπτωση βλάβης, στο πάνω μέρος της οθόνης προβάλλεται και κείμενο που προσδιορίζει τη βλάβη, π.χ. Lamp. Επιπλέον θα βρείτε γραφικά για τα θερμαινόμενα γκριπ και τη θερμαινόμενη σέλα, γραφικά που δείχνουν το επίπεδο λειτουργίας τους. Α, ναι. Στη θέρμανση των γκριπ υπάρχει και επίπεδο… auto, αν έτσι θέλετε, όπου όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 8 βαθμούς Κελσίου, το scooter αποφασίζει να σας ζεστάνει! Και όσο η θερμοκρασία πέφτει, τόσο ανεβαίνει αυτόματα το επίπεδο των γκριπ, με το μέγιστο επίπεδο να μπαίνει σε λειτουργία στους -15 βαθμούς Κελσίου. Πρέπει να αναφέρουμε και το… follow me home ή way home, που έχουν τα φώτα -το οποίο ρυθμίζεται κιόλας ως προς το χρόνο- ώστε όταν σβήνετε το scooter το βράδυ, τα φώτα να παραμένουν ανοιχτά, φωτίζοντας σας το δρόμο, μέχρι να μπείτε στο σπίτι σας. Οι ζελατίνες τώρα είναι μεγάλες σε μήκος και σε πλάτος (του GT φυσικά είναι πιο μεγάλη), ενώ ρυθμίζονται ηλεκτρικά στο GT, και χειροκίνητα -χωρίς εργαλεία- στο Sport. Εντάξει, μπορεί να ρυθμίζεται γρήγορα αυτή στο Sport, αλλά όπως και να το κάνουμε άλλη χλιδή έχει το κουμπάκι του GT, και η ρύθμιση της ζελατίνας την ώρα που κινείσαι. Μνεία χρειάζονται και τα ηλεκτρικά, αφού τα δύο C scooters έρχονται εξοπλισμένα με σύστημα μονής καλωδίωσης CAN (Controller Area Network) bus, που ενώνει όλα τα ηλεκτρικά συστήματα (η BMW έχει προβλέψει ακόμα και τη μελλοντική σύνδεση όλων των έξτρα αξεσουάρ!), κάνοντας πανεύκολη τη διάγνωση βλαβών στο σύστημα. Και μην ξεχνάτε πως μπορείτε να φορτίζετε το κινητό σας στο αριστερό ντουλαπάκι όπου υπάρχει έξοδος ρεύματος.
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr