• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ένα από τα πιο καλοζυγισμένα Maxi-scooter στην πόλη. Ευέλικτο, σβέλτο, χωρίς να προβληματίζει πουθενά.

Συμπέρασμα: Υπέρ-διαστημική, δίτροχη λιμουζίνα

Τα τελευταία χρόνια η BMW Motorrad δείχνει πραγματικά αξεπέραστη όσον αφορά στα πετυχημένα ντεμπούτα. Πρώτη Superbike της εταιρείας η S 1000 RR; «Μπαμ και κάτω»! Βόμβα κανονική, βέλος στο δόξα πατρί. Πρώτη εξακύλινδρη της εταιρείας η K 1600 GT; «Ω-λα-λα». Πραγματική εξακύλινδρη τουριστική παραζάλη, σε ένα γενναίο νέο κόσμο. Πρώτα scooter της BMW τα Sport και GT της σειράς C; Κανονική βαυαρική επανάσταση, μελετημένη στρατηγικά και εξαντλητικά, μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Πολυτέλεια και τεχνολογία που θυμίζει ακριβή και κορυφαία σειρά τετράτροχης λιμουζίνας. Καινοτομίες που πρώτη φορά εμφανίζονται στο χώρο, αλλά και κατάκτηση κορυφής με την πρώτη, σε τομείς που άλλοι κατασκευαστές είχαν δεκαετίες για να τελειοποιήσουν. Κράτημα, συμπεριφορά στην πόλη, φρένα και ABS, συμπεριφορά στο ταξίδι, απύθμενοι χώροι, sport στοιχεία, αξεπέραστη άνεση αναβατών… και τόσα, και τόσα ακόμη. Οι δυο εκδόσεις; Αν είστε κολλημένοι με το σπορ… ε, θα κυνηγήσετε το Sport. Προσωπικά, ενώ βρήκα πιο εμφανίσιμο, πιο λεπτό και αθλητικό το sport, θα έριχνα το βέλος μου στην πλευρά του GT, που προσφέρει την υπέρτατη πολυτέλεια, χωρίς να χάνει καθόλου σε sport συμπεριφορά -Sport & GT πηγαίναμε μαζί στο κυνηγητό στους λόφους, χωρίς να ξεχωρίζει κάποιο. Κι η τιμή τους; Αντικατοπτρίζει αυτή ακριβώς την πεισματική άρνηση των Βαυαρών να ρίξουν την ποιότητα τους. Και μεταφράζεται σε πραγματική δίτροχη νιρβάνα, κατά την οδήγηση και των δύο scooter της σειράς C.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ