|
Πρώτη η Honda για τον Απρίλιο, με 467 ταξινομήσεις και πολύ μικρή διαφορά από τους δύο διώκτες της, την SYM που ακολουθεί με 459 ταξινομήσεις, και την Piaggio με 438. Συγκρίνοντας τα νούμερα των ποσοστών του 4μηνου, αλλά και του Απρίλη του 2011, με αυτά του Απρίλη του 2012, φαίνεται καθαρά η σημαντική μεταβολή των ποσοστών στην κορυφή. Η SYM έχει το μεγαλύτερο κέρδος, και μάλιστα συνεχίζει να το αυξάνει γραμμικά, δίχως σκαμπανεβάσματα πουθενά. Η Piaggio ανέβηκε μεν από το τον 4ο του 2011, παρουσιάζει όμως μικρή υποχώρηση τον Απρίλιο, σε σχέση με το τετραμηνιαίο ποσοστό της. Η Yamaha μπορεί να ακολουθεί στην τέταρτη θέση, έχει όμως υποστεί πτώση τον Απρίλη του 2012 σε σχέση τόσο με το 2011, όσο και με το ποσοστό της για το πρώτο τετράμηνο του 2012. Πτώση δείχνουν τα ποσοστά και για την Kymco, όχι όμως και για τη Daytona, που βρίσκεται στην 6η θέση. Έβδομη η Modenas, με ελαφρύ σκαμπανέβασμα τον Απρίλιο, ενώ η όγδοη Aprilia έχει κι αυτά τα κυματάκια της. Κύμα φυσάει και για την Kawasaki που έπεται, και καταφέρνει να ανεβάσει λίγο το ποσοστό της με τα νούμερα του Απρίλη. Και στη δέκατη θέση η Jincheng, με τα 151 δίκυκλα που ταξινομήθηκαν με τη μία, τον Απρίλιο!
TOP-20 ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ 4ΜΗΝΟΥ / ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012 / 2011 |
|||||||
Θέση | ΕΤΑΙΡΕΙΑ | 4μηνο |
% |
4ος 2012 |
% |
4ος 2011 |
% |
1. | Honda | 1327 |
15 |
467 |
15 |
682 |
16 |
2. | Piaggio | 1256 |
14 |
438 |
14 |
556 |
13 |
3. | SYM | 1212 |
14 |
459 |
14 |
517 |
12 |
4. | Yamaha | 1033 |
12 |
321 |
10 |
594 |
14 |
5. | Kymco | 651 |
7,5 |
216 |
6,8 |
373 |
8,8 |
6. | Daytona | 363 |
4,2 |
138 |
4,3 |
113 |
2,7 |
7. | Modenas | 295 |
3,4 |
91 |
2,9 |
87 |
2,1 |
8. | Aprilia | 288 |
3,3 |
117 |
3,7 |
173 |
4,1 |
9. | Kawasaki | 240 |
2,8 |
112 |
3,5 |
133 |
3,1 |
10. | Jincheng | 151 |
1,7 |
151 |
4,7 |
1 |
0 |
11. | Suzuki | 144 |
1,7 |
41 |
1,3 |
117 |
2,8 |
12. | Shineray | 115 |
1,3 |
35 |
1,1 |
35 |
0,8 |
13. | Vespa | 98 |
1,1 |
35 |
1,1 |
51 |
1,2 |
14. | BMW | 91 |
1 |
31 |
1 |
56 |
1,3 |
15. | Peugeot | 81 |
0,9 |
23 |
0,7 |
63 |
1,5 |
16. | Skyjet | 75 |
0,9 |
27 |
0,8 |
24 |
0,6 |
17. | Triumph | 70 |
0,8 |
24 |
0,8 |
64 |
1,5 |
18. | Lifan | 65 |
0,7 |
27 |
0,8 |
9 |
0,2 |
19. | K.T.M. | 63 |
0,7 |
17 |
0,5 |
28 |
0,7 |
20. | Derbi | 61 |
0,7 |
27 |
0,8 |
30 |
0,7 |
Λακκούβες στο δρόμο, μπορώ να αποζημιωθώ;
Test LS2 Stream II: Κέλυφος ενισχυμένο με αραμίδιο
Υπογράφει στη Honda o Romano Albesiano, ενώ ο Fabiano Sterlacchini φεύγει από την ΚΤΜ
Μια ματιά στο νέο QJMOTOR SQ16 125 TCS/ABS
KTM: Το νέο SuperMotard 390 SMC R είναι γεγονός
Επίσημη παρουσίαση του χωμάτινου Triumph TF450-RC
Οδηγήστε τα Ολοκαίνουργια Μοντέλα της QJMOTOR
Mitas Touring Force SC για Sym Sympony 150
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr