Επαναφέρει την KLE η Kawasaki;
• Μυστηριώδης εμφάνιση που έδειξε (και έκρυψε) πολλά
• Δικύλινδρος κινητήρας, πιθανότατα 650 κ.εκ. και μπροστινός τροχός 21 ιντσών
• Έτοιμο να ανταγωνιστεί Yamaha και Honda;
• Θα έμενε για πολύ η Kawasaki εκτός της κατηγορίας Adventure;
KAWASAKI: Ninja 1.000SX με Έκπτωση -1.000¤!
Μυστηριώδης εμφάνιση που έδειξε (και έκρυψε) πολλά
Η Kawasaki προχώρησε σε ένα πολυαναμενόμενο βήμα στον χώρο των adventure μοτοσυκλετών με την παρουσίαση του νέου μοντέλου KLE στην έκθεση EICMA 2024. Η ονομασία «KLE», που εμφανίζεται για πρώτη φορά από την εποχή του αρχικού KLE 500 το 1991, επαναφέρει την παράδοση της εταιρείας στις δικύλινδρες adventure μοτοσυκλέτες (που τότε τις λέγαμε on-off). Η παρουσίαση του νέου αυτού μοντέλου έγινε με παράδοξο τρόπο: από ένα ξύλινο κιόσκι προεξείχε το μπροστινό μέρος μιας μοτοσυκλέτας, αφήνοντας πολλά στη φαντασία, αλλά αποκαλύπτοντας και μερικά κρίσιμα χαρακτηριστικά.
Δικύλινδρος κινητήρας, πιθανότατα 650 κ.εκ. και μπροστινός τροχός 21 ιντσών
Το KLE αναμένεται να διαθέτει δικύλινδρο κινητήρα, πιθανότατα βασισμένο στον ήδη υπάρχοντα 650 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στα Ninja και Versys. H διάταξη των λαιμών της εξαγωγής δεν αφήνουν υπονοούμενα για οτιδήποτε άλλη διάταξη πέραν της εν σειρά και το εμφανές ψυγείο κουνάει μαντήλι αποχαιρετισμού στην αερόψυξη. Η διαδρομή των αναρτήσεων εμφανίζεται τεράστια, αν και ο μπροστινός ακτινωτός τροχός 21 ιντσών είναι στον αέρα, ενώ το πλαίσιο υπόσχεται στενή κατασκευή, κατάλληλη για δύσβατα εδάφη. Τα φρένα Nissin και η παρουσία ABS μαρτυρούν προσοχή στις απαιτήσεις των off-road διαδρομών, υπογραμμίζοντας τη δυνατότητα χειρισμού σε διαφορετικά περιβάλλοντα.
Έτοιμο να ανταγωνιστεί Yamaha και Honda;
Η Kawasaki φαίνεται να προσανατολίζεται σε μια στρατηγική που στοχεύει τη μεσαία κατηγορία adventure μοτοσυκλετών, ανταγωνιζόμενη μοντέλα όπως το Yamaha Tenere 700 και το Honda Transalp. Η αναφορά στις ποικίλες εκδόσεις και δυνατότητες χρήσης του νέου KLE υποδηλώνει ότι μπορεί να σχεδιαστεί για ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών, από καθημερινή μετακίνηση έως (σχετικά) απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές. Αναμένουμε να δούμε με ποια χαρακτηριστικά ως κορωνίδα θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο «κατσίκι» Tenere και στο «δρομέα» Transalp.
Θα έμενε για πολύ η Kawasaki εκτός της κατηγορίας Adventure;
Η στρατηγική της Kawasaki για την επανείσοδό της στην κατηγορία adventure δημιουργεί υψηλές προσδοκίες. Η υιοθέτηση τεχνολογιών από την υπάρχουσα γκάμα, συνδυασμένη με νέα σχεδιαστικά στοιχεία, μπορεί να προσφέρει ένα μοντέλο που θα συνδυάζει απόδοση εντός και εκτός δρόμου με πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση. Ενώ οι λεπτομέρειες είναι περιορισμένες, η έμφαση σε μια καλά ισορροπημένη μοτοσυκλέτα θα μπορούσε να αποτελέσει ένα δυνατό ανταγωνιστικό χαρτί στην αγορά.