BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless

BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
10 Φωτογραφίες »

• Φόρος τιμής στη BMW R 90 S του 1973
• Boxer 1.170 κ.εκ. με 109 ίππους και 11,7 kgm ροπή
• Keyless στο βασικό εξοπλισμό και θερμαινόμενα γκριπ στον προαιρετικό
• Υπόσχεται άνετη και ταυτόχρονα σπορ οδήγηση

Φόρος τιμής στη BMW R 90 S του 1973

Η BMW παρουσίασε σήμερα την R 12 S, που αποτίνει φόρο τιμής στο ιστορικό μοντέλο R 90 S του 1973. Με έμπνευση από τη θρυλική χρωματική επιλογή «Daytona Orange», η νέα μοτοσυκλέτα διαθέτει φινίρισμα «Lavaorange metallic», που συνδυάζεται με χαρακτηριστικές λεπτομέρειες όπως πορτοκαλί ραφές στη σέλα και το λογότυπο «S» σε κόκκινο. Οι ρετρό επιρροές είναι εμφανείς, με κλασική σχεδίαση στο φέρινγκ και τα αναλογικά όργανα, ενώ σύγχρονες πινελιές όπως ο πλήρης φωτισμός LED δίνουν μια μοντέρνα πινελιά στο παραδοσιακό στυλ της μοτοσυκλέτας.
 

Boxer 1.170 κ.εκ. με 109 ίππους και 11,7 kgm ροπή

Στο κέντρο της BMW R 12 S βρίσκεται ο κλασικός, αερόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας boxer 1.170 κ.εκ., που αποδίδει 109 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 11,7 kgm στις 6.500 σ.α.λ. Το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει άξονα και μονόμπρατσο ψαλίδι, ενώ το εμπρόσθιο μέρος διαθέτει ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι. Παράλληλα, το μπροστινό σύστημα πέδησης με δύο δίσκους και ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων υπόσχεται υψηλά επίπεδα φρεναρίσματος, ενώ το Cornering ABS Pro συμβάλλει στο αίσθημα ασφάλειας ακόμα και υπό κλίση. Με γεμάτο το ρεζερβουάρ 16 λίτρων, το βάρος της φτάνει τα 220 κιλά, ελαφρώς περισσότερο ―φυσικά― από την ιστορική R 90 S, διατηρώντας ωστόσο την ευέλικτη σιλουέτα της.

 

Keyless στο βασικό εξοπλισμό και θερμαινόμενα γκριπ στον προαιρετικό

Η R 12 S ξεχωρίζει για το αλουμινένιο ρεζερβουάρ με το βουρτσισμένο φινίρισμα, το café-racer μονόσελο και τις ακτινωτές ζάντες με τα ελαστικά χωρίς σαμπρέλα. Για όσους θελήσουν να την φέρουν περισσότερο στο σήμερα, ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακή οθόνη, θερμαινόμενα γκριπ και hill start control, ενώ η λειτουργία keyless είναι πια στο βασικό εξοπλισμό. Επιπλέον, η BMW προσφέρει πολλές επιλογές εξατομίκευσης μέσω του προγράμματος «Option 719», με περιφερειακά (πχ καπάκια κυλίνδρων, αναδιπλούμενους καθρέφτες) από φρεζαρισμένο αλουμίνιο.
 

Υπόσχεται άνετη και ταυτόχρονα σπορ οδήγηση

Η θέση οδήγησης, το τιμόνι και τα μαρσπιέ έχουν μελετηθεί ειδικά για να προσφέρουν έναν καλό συνδυασμό μεταξύ του σπορ και του κλασικού, «όρθιου» τρόπου οδήγησης, ώστε να παραμένει άνετη στην καθημερινή χρήση, αλλά παράλληλα να είναι ικανή να προσφέρει το «κάτι παραπάνω» σε μια πιο απαιτητική και παράλληλα διασκεδαστική διαδρομή. Χωρίς να έχουν γίνει ακόμα γνωστά επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά, προς το στόχο αυτό συνεπικουρούν οι αποσβέσεις των αναρτήσεων, ο οποίες υπόσχονται αντίστοιχα μια καλή ισορροπία μεταξύ της σταθερότητας και της άνεσης.