Τιμή: 1.770 ευρώ
Η πρόταση για τους φίλους της indie μουσικής έχει ιταλική προέλευση και συνδυάζει τη φρεσκάδα και τη διαφορετικότητα με κάποιους διακριτικούς δεσμούς με το παρελθόν. Επιπλέον, είναι εξαιρετικά low budget και σε αναγκάζει να δεθείς μαζί του, αποφεύγοντας τις επιδείξεις τεστοστερόνης στο δρόμο.
Μη φανταστείτε, όμως, χαλαρή διάθεση και… άπνοες συνθέσεις από πλευράς κινητήρα. Με 124 κ.εκ. χωρητικότητα, ο Leader της Piaggio μπορεί να χαρίσει δυναμικές εκκινήσεις και μεγάλη διάρκεια στο Typhoon. Όχι, βέβαια, ότι έχει δύσκολο έργο. Οι μικρές διαστάσεις του Typhoon και ο πανεύκολα διαχειρίσιμος όγκος του (ακόμη και για αναβάτες με μικρή εμπειρία) είναι τα δύο στοιχεία που καθορίζουν περισσότερο από καθετί άλλο τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Το μικρόσωμο scooter θα τρέξει και θα χωθεί παντού – σε στενάκια, σε πεζόδρομους, στην κίνηση, ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Οι μικρές του διαστάσεις και το ικανοποιητικό κόψιμο του τιμονιού δε θα επιτρέψουν να καθυστερήσετε παρά μόνο μερικά δευτερόλεπτα και θα χωθείτε μαζί του σε σημεία που μέχρι τώρα αποτελούσαν προνομιακό χώρο των παπιών. Επιπλέον, αν και στερείται σε γενικές γραμμές τις άμεσες επιταχύνσεις, η απόκριση του γκαζιού είναι ικανοποιητική και τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν (έως ένα σημείο) με ευκολία.
Μεγάλο ρόλο στην απόκτησή του παίζει και η πανέμορφη αισθητική του. Σε σύγκριση με τα προηγούμενα Typhoon, το νέο 125 διαθέτει περισσότερες γωνίες και αιχμηρές λεπτομέρειες, δύσκολα, όμως, θα το χαρακτηρίσει επιθετικό. Η συνολική εικόνα του, σε συνδυασμό με τα νεανικά γραφικά της Piaggio, το καθιστούν τόσο φιλικό στο μάτι, όσο και μια γλυκόπικρη indie μελωδία είναι φιλική στα αυτιά. Φυσικά, ανάμεσα στα κλασικά σημεία του σχεδιασμού, ξεχωρίζουν και οι μικροί τροχοί με το χωμάτινο προφίλ, οι οποίοι χαρίζουν όχι μόνο ευελιξία, αλλά και εκτός δρόμου δυνατότητες στο Typhoon.
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 124
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 9,6/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0,8/7.500
Βάρος (κιλά): Δ.Α.
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr