Οι Ιταλοί, παρά τις κλασικές για την κατηγορία λύσεις που έχουν ακολουθήσει, κατάφεραν για άλλη μία φορά να κάνουν τα μαγικά τους. Παρά το μικρό βάρος και το κοντό μεταξόνιο, το Derbi θυμίζει μακρύτερο scooter όταν κινείται, έχοντας, όμως πάρει από αυτό μόνο τα θετικά. Οι νευρικές αντιδράσεις απουσιάζουν παντελώς από το ρεπερτόριό του, ενώ, ακόμη και αν βρείτε ισχυρούς πλάγιους ανέμους στην εθνική, το πάτημά του παραμένει πάντα σίγουρο χάρη στη συνοχή του πλαισίου. Την ίδια εμπιστοσύνη εμπνέει και μέσα στην κίνηση. Είναι πολύ ευέλικτο, αλλά όχι τόσο άμεσο στις αντιδράσεις του όσο άλλες προτάσεις της κατηγορίας, κάτι που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τον αρχάριο αναβάτη.
Προς Θεού, μη νομίζετε ότι το scooter της Derbi είναι αργό στις αντιδράσεις του ή ότι έχει βαριά αίσθηση. Η κατηγορία στην οποία ανήκει αλλά και οι διαστάσεις του μιλούν από μόνες τους για το πόσο ευέλικτο είναι. Έχει απλά μία πιο ώριμη αίσθηση στο δρόμο που δε συναντάται συχνά στην κατηγορία. Αυτό οφείλεται και στη λειτουργία των αναρτήσεων που είναι προσανατολισμένες στην άνεση, παρά τη σπορ εμφάνιση του Variant. Λειτουργούν ποιοτικά και δεν θα κοπανήσουν τον αναβάτη ούτε σε δρόμο με έντονες ανωμαλίες. Με δεύτερο άτομο στη σέλα εξακολουθούν να τα καταφέρνουν καλά και όταν τερματίσουν σε κάποια μεγάλη λακκούβα θα το κάνουν πολύ ευγενικά.
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr