Η σέλα των 875 χιλιοστών είναι αρκετά ψηλή, όμως αναβάτης με ύψος 1.68 (ο υποφαινόμενος) πατάει άνετα το ένα πέλμα κάτω, αρκεί να βγει ελαφρώς έξω από τη σέλα. Ευτυχώς, μόλις καθίσει ο αναβάτης στη σέλα, οι μαλακές αναρτήσεις συμπιέζονται και το CRF 250L κάθεται ελαφρώς, βοηθώντας σας να πατήσετε πιο εύκολα κάτω. Παράλληλα, η σέλα είναι λεπτή, όπως λεπτή είναι και η υπόλοιπη μοτοσικλέτα, οπότε τα πόδια σας κατεβαίνουν κάθετα στο έδαφος. Το CRF 250L ζυγίζει όσο… ενάμισι παπί, δηλαδή 144 κιλά γεμάτο! Αυτό μεταφράζεται σε μέγιστη ευκολία ελιγμών, τόσο σταματημένο, όσο και εν κινήσει, και φιλικότητα για όλα τα ύψη και τα βάρη αναβατών.
Εύκολα θα αποτελέσει τον καλύτερο δάσκαλο, για όποιον αναζητεί την πρώτη του μοτοσικλέτα. Επιπλέον, η πολύ μικρή ακτίνα στροφής, στα 2,3 μέτρα, σημαίνει πως το CRF θα κάνει εύκολα επιτόπου στροφή, ακόμα και στο πιο στενό δρομάκι. Η στάση που τοποθετείται ο αναβάτης είναι όρθια, με φυσικές γωνίες σε πόδια και χέρια. Δυστυχώς το ίδιο δεν συμβαίνει με το συνεπιβάτη, αφού τα μαρσπιέ του βρίσκονται τοποθετημένα στους σωλήνες του υποπλαισίου, αρκετά ψηλά, και θα του διπλώσουν τα πόδια. Η σέλα είναι πολύ καλή για τον αναβάτη, αλλά σχετικά σκληρή, και χωρίς πολύ αφρώδες για τον συνεπιβάτη. Σε αστικές διαδρομές όλα βαίνουν καλώς όσον αφορά στις δικάβαλες βόλτες, αλλά σε ταξιδάκια εκτός πόλης, πιθανώς να αντιμετωπίσετε γκρίνιες από τη συμβία σας.
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
Γυμνές μοτοσυκλέτες που κοστίζουν κάτω από 5.000 ευρώ
Γιατί αργούν να νομιμοποιήσουν την διήθηση;
Τι το θες το Mega On-Off αν δεν το πας παντού;
Σώος αναβάτης ύστερα από εντυπωσιακά τρομακτική πτώση (+Βίντεο)
Yamaha NMAX 155: Μικρό scooter με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Νομιμοποιείται στην Ισπανία η κίνηση μοτοσυκλετών στην ΛΕΑ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr