Η σέλα των 875 χιλιοστών είναι αρκετά ψηλή, όμως αναβάτης με ύψος 1.68 (ο υποφαινόμενος) πατάει άνετα το ένα πέλμα κάτω, αρκεί να βγει ελαφρώς έξω από τη σέλα. Ευτυχώς, μόλις καθίσει ο αναβάτης στη σέλα, οι μαλακές αναρτήσεις συμπιέζονται και το CRF 250L κάθεται ελαφρώς, βοηθώντας σας να πατήσετε πιο εύκολα κάτω. Παράλληλα, η σέλα είναι λεπτή, όπως λεπτή είναι και η υπόλοιπη μοτοσικλέτα, οπότε τα πόδια σας κατεβαίνουν κάθετα στο έδαφος. Το CRF 250L ζυγίζει όσο… ενάμισι παπί, δηλαδή 144 κιλά γεμάτο! Αυτό μεταφράζεται σε μέγιστη ευκολία ελιγμών, τόσο σταματημένο, όσο και εν κινήσει, και φιλικότητα για όλα τα ύψη και τα βάρη αναβατών.
Εύκολα θα αποτελέσει τον καλύτερο δάσκαλο, για όποιον αναζητεί την πρώτη του μοτοσικλέτα. Επιπλέον, η πολύ μικρή ακτίνα στροφής, στα 2,3 μέτρα, σημαίνει πως το CRF θα κάνει εύκολα επιτόπου στροφή, ακόμα και στο πιο στενό δρομάκι. Η στάση που τοποθετείται ο αναβάτης είναι όρθια, με φυσικές γωνίες σε πόδια και χέρια. Δυστυχώς το ίδιο δεν συμβαίνει με το συνεπιβάτη, αφού τα μαρσπιέ του βρίσκονται τοποθετημένα στους σωλήνες του υποπλαισίου, αρκετά ψηλά, και θα του διπλώσουν τα πόδια. Η σέλα είναι πολύ καλή για τον αναβάτη, αλλά σχετικά σκληρή, και χωρίς πολύ αφρώδες για τον συνεπιβάτη. Σε αστικές διαδρομές όλα βαίνουν καλώς όσον αφορά στις δικάβαλες βόλτες, αλλά σε ταξιδάκια εκτός πόλης, πιθανώς να αντιμετωπίσετε γκρίνιες από τη συμβία σας.