Όποιο από τα δύο και να διαλέξει κάποιος, είναι σίγουρο ότι δε θα δυσκολευτεί να βολευτεί πάνω του. Τόσο η σέλα του Xenter, όσο και αυτή του SH, βρίσκονται κοντά στο έδαφος και είναι όσο στενές χρειάζεται για να μη δημιουργούν πρόβλημα στους κοντύτερους. Φέρουν και οι δύο ποιοτικό αφρώδες, μόνο που στο Xenter είναι λίγο λιγότερο από το ιδανικό. Αν το βάρος σας δεν ξεπερνά τα 80 κιλά όλα καλά. Σε αντίθετη περίπτωση, θα νιώσετε μετά από κάποια ώρα οδήγησης, το σκελετό της σέλας στα μαλακά σας μόρια. Η σέλα του SH φέρει λίγο περισσότερο αφρώδες και η εξίσου ποιοτική της επένδυση προκαλούσε λιγότερη εφίδρωση από αυτή του Xenter τις ημέρες του καύσωνα της δοκιμής. Παράλληλα, έχει και αντιολισθητικά χαρακτηριστικά και σε συνδυασμό με το ελαφρώς μεγαλύτερο ύψος στο τελείωμά της, κρατά τον αναβάτη στη θέση του στο δυνατό φρενάρισμα. Η σέλα μας απασχόλησε περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα σημεία γιατί, κατά τα άλλα, SH και Xenter βρίσκονται στο ίδιο μήκος κύματος. Τιμόνια μικρά σε πλάτος και σωστά τοποθετημένα που αφήνουν τα χέρια να πέφτουν άνετα πάνω τους και άπλετος χώρος για τα πόδια ακόμη για τους ψηλούς αναβάτες. Η στάση του σώματος είναι φυσική και ο αναβάτης νιώθει πως έχει τον πλήρη έλεγχο και στις δύο περιπτώσεις. Οι μακριές σέλες θα βολέψουν άνετα και τον συνεπιβάτη, ο οποίος θα τοποθετήσει τα πόδια σε σωστές γωνίες στα μεγάλα μαρσπιέ έχοντας στη διάθεσή του και χειρολαβές.
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr