LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δύο κράνη, ένα κλειστό και ένα jet, θα χωρέσουν, οριακά όμως και στο βαλιτσάκι του SH, το οποίο κουδουνίζει σε δρόμο με έντονες ανωμαλίες.

Με 39 λίτρα χωρητικότητα, το Top Case του Yamaha θα χωρέσει με άνεση ένα full face κράνος και ένα jet, ενώ θα αφήσει στην κορυφή και λίγο επιπλέον χώρο.

Χώροι: Πέτυχε Xέντρο

Στον τομέα της πέδησης και οι δύο προτάσεις χρησιμοποιούν συνδυασμένα συστήματα που κάνουν τη ζωή, τόσο του αρχάριου, όσο και του έμπειρου, απείρως πιο εύκολη αλλά και ασφαλή. Δύο δίσκοι για το SH έκαστος στα 240 χλστ. με τον εμπρόσθιο να συνδυάζεται με τριπίστονη δαγκάνα και τον πίσω με μονοπίστονη. Η Yamaha τοποθέτησε στο Xenter ένα δίσκο 267 χλστ., στο πίσω όμως προτίμησε την λύση του ταμπούρου. Και τα δύο συστήματα θα φρενάρουν τα scooter πολύ αποτελεσματικά και στο μοντέλο της Yamaha το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού θα έρθει πολύ δύσκολα ακόμη και σε οριακό φρενάρισμα. Ωστόσο, το SH θα καταφέρει να ακινητοποιηθεί σε ακόμη μικρότερη απόσταση, ειδικά αν στις σέλες βρίσκεται και δεύτερο άτομο, ενώ παράλληλα και οι δύο μανέτες προσφέρουν λίγο καλύτερη αίσθηση στα χέρια του αναβάτη.

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ