Το πρώτο πράγμα που θα προσέξει κάποιος στο νέο GS είναι μάλλον οι διακόπτες του που αντικαθιστούν αυτούς της προηγούμενης γενιάς και το κάνουν σημαντικά πιο πρακτικό. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμό, στο αριστερό γκριπ θα βρείτε και το μεγάλο δακτυλίδι που είδαμε για πρώτη φορά στο K 1600 GT, από το οποίο μπορείτε να προβείτε σε διάφορες ρυθμίσεις αλλά και να αλλάξετε τις ενδείξεις της οθόνης υγρών κρυστάλλων. Η αναβάθμιση στην εργονομία του GS δεν σταματά εδώ και προχωρά και στη θέση οδήγησης. Η νέα και χαμηλότερη κατά 20 χλστ. σέλα μπορεί να ρυθμιστεί τόσο σε ύψος όσο και σε κλίση κάνοντας ακόμη πιο εύκολη τη ζωή του αναβάτη πάνω στο GS, ενώ ρυθμιζόμενη σε μήκος είναι και η σέλα του συνεπιβάτη. Παράλληλα το νέο σχήμα του ρεζερβουάρ δίνει στον αναβάτη καλύτερο γκριπ, ενώ το τιμόνι μπορεί να μεταβάλλει το ύψος του κατά 20 χλστ. κάνοντας έτσι πιο εύκολη την εκτός δρόμου οδήγηση. Τέλος, η νέα ζελατίνα προστατεύει πιο αποτελεσματικά τον αναβάτη, από ό,τι πριν, δημιουργεί μικρότερη περιδίνηση και μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα-αλλά χειροκίνητα-σε ύψος από έναν περιστροφικό διακόπτη που βρίσκεται στο νέο πίνακα οργάνων.