Δίνεις λίγα, παίρνεις πολλά
Τιμή: 1.245 ευρώ
Οι νέες τεχνολογίες και η αύξηση του κυβισμού σε αρκετά παπιά της αγοράς έφεραν μια νέα κατηγορία, αυτή των ακριβών παπιών. Ωστόσο, για κάποιους, αυτό το φαινόμενο αποτέλεσε την αφορμή για μια επιστροφή στα βασικά. Ακριβώς αυτά που προσφέρει το Kymco Visa-R 110.
Παρά τη χαμηλή τιμή του, ωστόσο, και τον σπαρτιάτικο εξοπλισμό, το Visa-R δεν είναι ένα «φτηνό» παπί. Ευέλικτο, δυνατό, σταθερό, sport, αλλά και χρηστικό, με δυνατά φρένα, και άριστο στήσιμο, προσφέρει ταυτόχρονα ποιότητα κατασκευής που ξεγελάει και παραπέμπει σε ακριβότερα παπιά. Το ζητούμενο για τους ανθρώπους της Kymco ήταν η οικονομία, αλλά συνδυασμένη με καλή ποιότητα κατασκευής και, όπως φαίνεται, τα κατάφεραν μια χαρά.
Ποιότητα κατασκευής
Το Visa R είναι εξαιρετικά καλοφτιαγμένο για παπί 1.245 ευρώ, σε βαθμό που να σε κάνει να αναρωτιέσαι από πού έκοψε η Kymco, ώστε να καταφέρει να φτάσει σε τόσο χαμηλή τιμή. Σύμφωνοι, έχει ταμπούρο πίσω αντί για δισκόφρενο, καρμπιρατέρ αντί για ψεκασμό, τα πίσω αμορτισέρ δε ρυθμίζονται σε προφόρτιση, ενώ η συνολική ποιότητα κατασκευής είναι ένα ανεπαίσθητα μικρό σκαλί κάτω από τον πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό. Από την άλλη, όμως, η βαφή είναι ποιοτική, η συναρμογή των πλαστικών μερών πολύ καλή, ο πίνακας οργάνων πλήρης, διαθέτει ακόμα και δείκτη σχέσης κιβωτίου, ενώ κυριαρχεί το όμορφο design, design που συνεχίζει σε όλα τα μέρη του παπιού –που δε δείχνει οικονομικό, αντίθετα, είναι όσο αιχμηρό χρειάζεται, σύγχρονο, καλαίσθητο, και καλοβαμμένο.
Οδηγώντας
Αν το Visa-R σε εκπλήσσει ευχάριστα μία φορά με την οπτική εξέταση, τότε στην οδήγηση, σου χαρίζει καθημερινά χαμόγελα με τα προτερήματα του. Η σέλα είναι άνετη και για τους δυο επιβαίνοντες, ακόμα και για παραμονή πολλών δεκάδων χιλιομέτρων πάνω της. Ο κινητήρας γουργουρίζει, και το παπί της Kymco δουλεύει ρολόι χωρίς να παρουσιάζει κραδασμούς, ούτε μηχανικούς θορύβους. Το θετικότατο κιβώτιο διαθέτει τέσσερις σχέσεις, για καλύτερη εκμετάλλευση της δύναμης, ενώ είναι κοντό, και έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να ανεβάσει το Visa δικάβαλο και φορτωμένο σε ιδιαίτερα δύσκολες ανηφόρες. Κατά συνέπεια, η τελική ταχύτητα είναι σχετικά μικρή, στα 110χλμ/ώρα σε ιδανικές συνθήκες.
Ευέλικτο, πραγματικά γρήγορο, το Visa R αποδεικνύεται «πασπαρτού» για το κέντρο της πόλης. Πολύ καλά θα αποδειχθούν και τα φρένα, που σταματάνε χωρίς δράματα, και με ασφάλεια το Visa R από όλες τις ταχύτητες. Μόνο μην «τσαρουχώνετε» το πεντάλ του φρένου, καθώς το πίσω ταμπούρο είναι πολύ δυνατό, και θα μπλοκάρει σχετικά εύκολα. Συνηθίζεται άμεσα όμως, και μετά η σωστή πίεση έρχεται μηχανικά. Το μπροστινό δισκόφρενο έχει προοδευτική αίσθηση, και μπόλικη δύναμη, ενώ ταυτόχρονα δεν μπλοκάρει σχεδόν ποτέ.
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ, 2Β | ||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 107 | ||
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 4,8/7.000 | ||
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 0,76/4.000 | ||
Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ | ||
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | Δ.Α. | ||
Βάρος (kg, κενό) | 95 |
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μπαταρίες Στερεού Ηλεκτρολύτη από τη Honda: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Black Friday Moto Morini: Σε έκπτωση η X-Cape 650
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr