Σε φροντίζει σε βάθος χρόνου
Τιμή: 2.195 ευρώ
Μπορεί να ανήκει στην κατηγορία των ακριβότερων παπιών, ωστόσο, η αξιοπιστία του, αλλά και το γεγονός ότι είναι το οικονομικότερο σε κατανάλωση παπί, δίνουν την ευκαιρία στον αναβάτη του να επωφεληθεί οικονομικά.
Τo Innova διαθέτει όλα εκείνα τα προσόντα που πρέπει να έχει ένα παπί και τα εμπλουτίζει με δικά του στοιχεία, όπως τα μεγαλύτερα επίπεδα πρακτικότητας, η σύγχρονη αλλά όχι κραυγαλέα εμφάνιση, και η αξιοπιστία. Τα καταφέρνει άριστα, με αυτόν τον τρόπο, στο τρίπτυχο πρακτικότητα – οικονομία – εμφάνιση. Ειδικά όσον αφορά στην τελευταία, το Innova μπορεί να συντροφεύει τους αναβάτες σχεδόν μια δεκαετία τώρα, ωστόσο, σε καμιά περίπτωση δεν είναι παρωχημένο. Η αισθητική του είναι μετρημένη και φιλική στο μάτι, χωρίς, ωστόσο, να λείπουν οι sport πινελιές που θα το κάνουν ακόμη πιο λαχταριστό στα μάτια των νεαρών αναβατών. Σε αυτό συνηγορούν οι έντονες γωνίες που κάνουν σποραδικά την εμφάνισή τους στα πλαστικά του Innova, αλλά και λεπτομέρειες όπως είναι οι εισαγωγές αέρα στο πάνω μέρος της ποδιάς και η μαύρη εξάτμιση.
Κινητήρας
Ο κινητήρας του Innova διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, προκειμένου να πληροί τις προδιαγραφές Euro 3 και αποδίδει 9,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Έτσι, θα χρησιμεύσει ως «δάσκαλος» σε κάθε άπειρο αναβάτη και θα βολέψει τον πιο έμπειρο στις μετακινήσεις του στην πόλη. Το κιβώτιο είναι αθόρυβο, μαλακό και οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ώστε να μη συμπεριφέρεται νευρικά. Η κατανάλωση βενζίνης, τέλος, δεν ξεπερνά τα 2,3 λίτρα ανά 100 χλμ., γεγονός που καθιστά το Innova το οικονομικότερο της κατηγορίας του.
Οδηγώντας
Το Innova 125i έχει έναν και μόνο σκοπό και τον εκπληρώνει με απόλυτη επιτυχία. Μεταφέρει τον αναβάτη του με άνεση και ευελιξία μέσα στην πόλη και φροντίζει για την τσέπη του, χάρη στην οικονομική κατανάλωση βενζίνης. Στο κάτω-κάτω, ταχύτητες άνω των 70-80 χλμ./ώρα, σπάνια απαιτούνται μέσα στην πόλη. Επιπλέον, συγκεντρώνει πάνω του όλα τα θετικά στοιχεία ενός καλού και αξιόπιστου παπιού. Χωράει να περάσει από παντού, διαθέτει μεγάλο κόψιμο τιμονιού, είναι άνετο για ψηλούς ή μη αναβάτες, είναι ασφαλές και συμπεριφέρεται όπως ακριβώς θα περίμενες.
Οι μακριές του σχέσεις αποδεικνύονται αρκετά χρήσιμες μέσα στην πόλη (εκτός κι αν απαιτείς να αφήνει τους πάντες πίσω του στο φανάρι) και η ελαστικότητα του κινητήρα του επιτρέπει τη σπάνια αλλαγή σχέσεων στο κιβώτιο. Η τετάρτη δε θα φανεί απαραίτητη στην πόλη, παρά μόνο λίγο έξω από αυτή, όπου και θα χρησιμεύσει ως overdrive. Επιπλέον, η σχετικά ψηλή σέλα, σε συνδυασμό με το μικρό βάρος αλλά και η σταθερότητά του ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες, θα κάνουν το Innova παιχνιδάκι στα χέρια σου, δίνοντάς σου τον απόλυτο έλεγχο.
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ, 2Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1/3.000 |
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 2,3 |
Βάρος (kg, με καύσιμο) | 100,4 |
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μπαταρίες Στερεού Ηλεκτρολύτη από τη Honda: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Black Friday Moto Morini: Σε έκπτωση η X-Cape 650
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr