Σίγουρα, θα θέλατε να ακούσετε παραπάνω. Και αυτή σας την επιθυμία καλύπτει το παρακάτω κείμενο. Το Vision των 110 κ.εκ. διατίθεται σε δύο εκδόσεις (μία με μπροστινό τροχό 16 ιντσών και μία με 14”) και αποτελεί ένα από τα οικονομικότερα σε απόκτηση και κατανάλωση scooter της αγοράς. Προσεγμένο και ποιοτικό, σου κάνει καλή εντύπωση από την αρχή. Και μόλις ανέβεις στη σέλα του, αυτή η εντύπωση κορυφώνεται.
Ο κινητήρας είναι λιτός στο σχεδιασμό του και προσφέρει όσα χρειάζεστε για την αστική μετακίνηση. Μέσα στην πόλη δεν πρόκειται να αναζητήσετε περισσότερους από τους 8,3 ίππους του, ενώ έξω από αυτή θα σας επιτρέψει να αγγίξετε – ακόμη και να ξεπεράσετε – τα 100 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά στις δύσκολες αστικές αποστολές, το Vision θα τα καταφέρει με ευκολία. Οι μικρές του διαστάσεις, η χαμηλή σέλα και το μικρό του βάρος το καθιστούν απόλυτα υπάκουο στις εντολές ακόμη και ενός άπειρου αναβάτη και ανάμεσα στα αυτοκίνητα οι μανούβρες αποδεικνύονται παιχνιδάκι. Σε αυτές τις καταστάσεις, θα εκτιμήσετε και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, καθώς και τη γραμμική λειτουργία του κινητήρα.Ένα ακόμη εντυπωσιακό στοιχείο του Vision είναι οι χώροι του. Ανάμεσα σε αυτούς ξεχωρίζει ο χώρος κάτω από τη σέλα, ο οποίος σε πείσμα των μικρών διαστάσεων του scooter, μπορεί να φιλοξενήσει άνετα ένα full face κράνος, αλλά και ελάχιστα μικροπράγματα. Το πάτωμα της ποδιάς είναι επίπεδο, γεγονός που σημαίνει πως θα μεταφέρετε απροβλημάτιστα τσάντες και ψώνια, ενώ λίγο ψηλότερα βρίσκονται και δύο ανοιχτού τύπου θήκες.
Honda PCX 150
Εν ολίγοις, η Honda με το PCΧ ανοίγει το δρόμο στα φτηνά, πράσινης λογικής και τεχνολογικά προηγμένα δίκυκλα, χάρη στο σύστημα Idle Stop. Το συγκεκριμένο σύστημα σβήνει τον κινητήρα όταν είναι σε αδράνεια για μερικά δευτερόλεπτα (για παράδειγμα, στο φανάρι) και τον εκκινεί ξανά αυτόματα με το άνοιγμα του γκαζιού. Αυτό σημαίνει ότι μέσα στην πόλη, η κατανάλωση του PCX είναι ιδιαίτερα χαμηλή. Πέρα από την κατανάλωση, όμως, υπάρχουν και άλλα θετικά. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και η γεμάτη απόδοση και γραμμική λειτουργία του μοτέρ, καθιστούν απολαυστικό το PCX μέσα στην πόλη. Ανάμεσα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια, το PCX 150 θα βασιστεί στην κοφτερή γεωμετρία του και το μικρό του βάρος και θα κινηθεί με ευκολία και σιγουριά. Η εξοικονόμηση καυσίμου με το Idle Stop, τέλος, και το αίσθημα οικολογικής προσφοράς που διακατέχει τον αναβάτη κάθε φορά που ο κινητήρας σβήνει, όταν δεν καλείται να παράγει έργο, τον γεμίζει ενοχές για τις ατελείωτες συνολικά ώρες που έχει χρειαστεί να περιμένει στα φανάρια με τον κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί.
SYM Symphony SR 125
Tο πρώτο οφείλεται στο μικρό του βάρος, την εργονομική σχεδίαση και τη λειτουργία του κινητήρα, ειδικά στις χαμηλές σ.α.λ.. Η συνολική του λειτουργία χαρακτηρίζεται δυναμική και είναι ικανή να μη σε απογοητεύσει, όταν ζητήσεις κάτι παραπάνω από το Symphony. Πολύ καλά είναι, επίσης, και τα φρένα. Με δίσκο μπρος και πίσω, το Symphony φρενάρει με ασφάλεια και πληροφορεί ικανοποιητικά τον αναβάτη του. Όλα αυτά μεταφράζονται σε απίστευτη ευκολία, όταν ο αναβάτης κινείται με το Symphony μέσα στην πόλη, ακόμη και σε sport ρυθμούς. Απαλλαγμένος από άγχη του τύπου «θα χωρέσω ανάμεσα από τα αυτοκίνητα;», «θα φρενάρω έγκαιρα;», θα φτάσει στον προορισμό του όχι μόνο γρήγορα, αλλά και χωρίς άγχος. Κάτω από τη σέλα, τέλος, παρά τον πίσω τροχό των 16 ιντσών, θα χωρέσει ένα full face κράνος χωρίς αεραγωγούς. Στο πίσω μέρος, επιπλέον, υπάρχει και η σχάρα, η οποία αυξάνει τις μεταφορικές δυνατότητες του scooter, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και το επίπεδο πάτωμα με το γάντζο στην ποδιά.