Για το λόγο αυτό, πρέπει να οδηγείς όχι μόνο συγκεντρωμένος, αλλά και με σταθερό ρυθμό, ώστε να αντιμετωπίσεις έγκαιρα κάθε πιθανή απειλή. Ειδικά αυτές τις ημέρες που πέφτουν δυνατές βροχές και πολλές φορές θα βρείτε το οδόστρωμα γεμάτο από χώματα που έχουν παρασυρθεί εκεί, δεν αποκλείεται να έχουν δημιουργηθεί κι άλλες «παγίδες», όπως λακκούβες καλυμμένες με νερό κτλ. Αυτές οι συνθήκες επιτείνουν τους ήδη υπάρχοντες κινδύνους, οι οποίοι είναι πολυάριθμοι και δεν είναι άλλοι από τους αφηρημένους οδηγούς αυτοκινήτων, που αλλάζουν απροειδοποίητα λωρίδα. Για να αντιμετωπίσεις αυτήν την κατάσταση, εμείς σου προτείνουμε:
· Μην ανοιγοκλείνεις νευρικά το γκάζι. Επιταχύνοντας στο πρώτο «άνοιγμα» που θα βρεις στην κίνηση, θα αναγκαστείς πολύ σύντομα να φρενάρεις δυνατά μερικά μέτρα μετά, γεγονός που είναι ένα ρίσκο από μόνο του με την ποιότητα των ελληνικών δρόμων (ειδικά στη βροχή).
· Υπολόγισε τον αστάθμητο παράγοντα: ο οδηγός που θα πεταχτεί αριστερά για να αλλάξει λωρίδα, είναι πιθανότατο να τσακώνεται με τον προϊστάμενό του γιατί έχει αργήσει στη δουλειά και η αντίδρασή του θα είναι πολύ αργή όταν σε δει, αν βεβαίως σε δει…
· Μην κατεβάζεις συνέχεια και απότομα σχέσεις στο κιβώτιο των ταχυτήτων: ένα απότομο κατέβασμα σε ολισθηρό οδόστρωμα ενδέχεται να μπλοκάρει στιγμιαία τους τροχούς, να γλιστρήσει ο πίσω τροχός με αποτέλεσμα να αιφνιδιαστείς.
· Οδήγησε στρωτά: κράτα μία ταχύτητα που νιώθεις ότι ελέγχεις την κατάσταση όσο το δυνατόν καλύτερα.
· Ανοιξε «γλυκά» το γκάζι και επέλεξε μία σχέση στο κιβώτιο με την οποία μπορείς να οδηγήσεις μέσα στην κίνηση, χωρίς να χρειάζεται να κάνεις συνεχή ανεβοκατατεβάσματα.
· Απέφυγε τα απότομα φρεναρίσματα βλέποντας τι γίνεται και πέντε αυτοκίνητα μπροστά σου. Μπορείς να προλάβεις έτσι να δεις αν κάποιος αλλάζει κατεύθυνση ή έχει πάθει κάποια βλάβη και έχει μείνει στη μέση του δρόμου και να μην χρειαστεί να φτάσεις εκεί για να φρενάρεις. Απλά από μακριά ελέγχεις το γκάζι σου και προχωράς.
Royal Enfield Shotgun 650 by Icon Motorsports: Η πιο «απόλυτη» Enfield μέχρι σήμερα
Επαναφέρει την KLE η Kawasaki;
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Μεταλλικά τακάκια Newfren: Καθαρίζουν και λειαίνουν τους δίσκους
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Ορίστε από πού βγήκε η ονομασία «παπάκι» (+video)
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
X-Brake Δισκόπλακες Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr