- Με 600χλμ αυτονομίας θα ταξιδεύεις ξέγνοιαστα με το R 1300GS ADV
- Όλα με 19άρη τροχό εμπρός για ισορροπία μεταξύ ασφάλτου - χώματος
- Με την χαμηλότερη τιμή το Tiger στα 20.990 ευρώ
- Multistrada V4 με 170 άλογα και πρωτοποριακή τεχνολογία
KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ
Οι Mega Adventure μοτοσυκλέτες, με κινητήρες που ξεπερνούν τα 1.100cc σε κυβισμό δεν θα σε εξυπηρετήσουν σε καθημερινές μετακινήσεις παρά μόνο σε μεγάλα ταξίδια. Έχοντας όμως έναν μοναδικό και σαφή στόχο, τα "βάζουν όλα" επάνω στον τομέα της άνεσης, την ποιότητα κύλισης και την οδηγική ευχαρίστηση που θα σου προσφέρουν. Η αυτονομία σε μία καθαρά ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα έχει πολύ μεγάλη σημασία καθώς, όσο μεγαλύτερη είναι, τόσο περισσότερους απομακρυσμένους προορισμούς σου επιτρέπει να επισκεφθείς χωρίς άγχη για το αν θα βρεις πρατήριο καυσίμου για ανεφοδιασμό. Μαζέψαμε στην λίστα μας τις 4 πιο ισχυρές adventure μοτοσυκλέτες με κυβισμό πάνω από 1.100cc, με τις μεγαλύτερες αυτονομίες σύμφωνα με τις ανακοινώσιμες καταναλώσεις των κατασκευαστών. Το νέο R 1300 GSA της BMW λοιπόν, παίρνει το υψηλότερο σκαλί του βάθρου, αφού με ρεζερβουάρ 30 λίτρων και κατανάλωση στα 4,9λ/100χλμ μπορεί να διανύσει κοντά στα 600 χιλιόμετρα με ένα μόνο γέμισμα. Η απόσταση αυτή επιτυγχάνεται φυσικά με οικονομική οδήγηση, κάτι που ισχύει και για τις 4 μοτοσυκλέτες της λίστας, με 2η στην κατάταξη την Triumph Tiger 1200 GT Pro Explorer που με την ίδια χωρητικότητα στο ρεζερβουάρ μπορεί να διανύσει 580 χιλιόμετρα λόγω της λίγο αυξημένης κατανάλωσης στα 5,1λ/100χλμ. Στην τρίτη θέση το 1290 Super Adventure S της KTM έχει αυτονομία 400 χιλιομέτρων και τέλος το Ducati Multistrada V4, το μοναδικό με 4 κυλίνδρους και μάλιστα σε V διάταξη έχει αυτονομία 330 χιλιομέτρων εξαιτίας της σχετικά αυξημένης κατανάλωσής του στα 6,6λ/100χλμ.
Μάρκα | Τιμή | Κυβικά / Κύλ. | Ισχύς / Ροπή Hp/Nm | Ρεζερβουάρ | Κατανάλωση | Αυτονομία |
---|---|---|---|---|---|---|
BMW R 1300GS ADVENTURE | 23.750 | 1300 / 2 | 145 / 149 | 30 | 4,9 | 610 |
TRIUMPH TIGER 1200 GT EXPLORER 24" | 20.990 | 1160 / 3 | 150 / 130 | 30 | 5,1 | 580 |
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S | 23.940 | 1301 / 2 | 160 / 138 | 23 | 5,7 | 400 |
DUCATI MULTISTRADA V4 | 22.800 | 1158 / 4 | 170 / 125 | 22 | 6,6 | 330 |
Οι Adventure μοτοσυκλέτες με 19 ιντσών τροχό εμπρός, προσφέρουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ σταθερότητας και εύκολης προσπέρασης εμποδίων στην εκτός δρόμου οδήγηση και σβελτάδας στις αλλαγές κατεύθυνσης στην άσφαλτο. Είναι η υποκατηγορία με τις περισσότερες πωλήσεις γενικά στα Adventure, καθώς είναι λιγότεροι οι αναβάτες που θα χρειαστούν 21άρη τροχό εμπρός. Οι 4 μοτοσυκλέτες της λίστας έχουν τροχούς 19-17 ιντσών εμπρός και πίσω (18 για τον πίσω τροχό του Triumph) με δύο από αυτές να έρχονται και σε εκδόσεις με 21 και 18 ιντσών τροχούς, οι πιο χωμάτινες KTM 1290 Super Adventure R και Triumph Tiger 1200 Rally Pro. Φαίνεται και από τις επιλογές ελαστικών πρώτης τοποθέτησης της κάθε εταιρείας ότι αυτά τα μοντέλα προορίζονται για ασφάλτινη χρήση, με την περιστασιακή διέλευση ενός χωματόδρομου, αφού η Ducati έχει επιλέξει τα Pirelli Scorpion Trail II, η Triumph και BMW τα Metzeler Tourance Next και η KTM τα MITAS Terra Force-R. Οι μοτοσυκλέτες αυτές έχουν αυξημένο βάρος και ο χειρισμός τους θα δυσκολέψει την συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών με την πιο βαριά από αυτές, την BMW, να φτάνει τα 269 κιλά γεμάτη. Η Ducati δηλώνει τις πιο σπορ διαθέσεις με το Multistrada, όχι μόνο με το ελαστικό της Pirelli αλλά και με μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων στα 170 και 180χλστ εμπρός και πίσω, ενώ ακολουθούν Triumph και KTM με 200χλστ διαδρομής εμπρός πίσω και τέλος τις μεγαλύτερες διαδρομές συναντάμε στο R 1300 GSA, στα 210 και 220χλστ εμπρός πίσω. Αποκτά φυσικά και το μοναδικό σύστημα Telelever της BMW εμπρός, που διαχωρίζει την απόσβεση από την διεύθυνση του τροχού, προσφέροντας καλύτερη οδηγική συμπεριφορά (ελαχιστοποίηση του βυθίσματος στο φρενάρισμα) και επιτρέποντάς σου να πιέσεις περισσότερο την μοτοσυκλέτα με σταθερότητα και ασφάλεια.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού στην Top κατηγορία των Adventure, με την προηγμένη τεχνολογία και ισχύ που ξεπερνά τα 140 άλογα, σίγουρα το "μανίκι" θα είναι μεγάλο όσον αφορά την τιμή απόκτησης. Με τιμές πάνω από τα 20.000 ευρώ καθολικά, η πιο προσιτή επιλογή είναι η Triumph Tiger 1200 GT Pro Explorer που έρχεται στα 20.990 ευρώ για το μοντέλο του 2024, ενώ ακολουθεί η νέα Ducati Multistrada στα 22.800 ευρώ. Η βασική έκδοση της BMW R 1300 GSA κοστίζει 23.750 ευρώ, ένα νούμερο που μπορεί πολύ εύκολα να ανέβει εάν τοποθετήσεις μερικά από τα "καλούδια" που προσφέρουν οι βαυαροί στον προαιρετικό εξοπλισμό και τέλος το αρκετά εξοπλισμένο KTM 1290 Super Adventure S έρχεται στα 23.940 ευρώ. Σίγουρα αυτά είναι ποσά που δεν έχουν να διαθέσουν οι περισσότεροι αναβάτες για μία μοτοσυκλέτα, ενώ το πιο πιθανό είναι, ότι εκείνοι που τις αποκτούν, δεν θα επηρεαστούν από τα νούμερα στην κατανάλωσης στην απόφασή τους. Το μόνο σίγουρο είναι πάντως, ότι με επιθετική οδήγηση και βαρύ χέρι και οι 4 κινητήρες μπορούν να αγγίξουν τα 10λ/100χλμ, αλλά και έτσι η BMW και η Triumph θα βγάλουν τουλάχιστον 300 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Επειδή πέρα από το όνομα της κάθε εταιρείας στο Status μία μοτοσυκλέτας παίζει σημαντικό ρόλο και η ονομαστική ισχύς της, οι εταιρείες φαίνεται να έχουν επιδοθεί σε μία ξέφρενη "καταδίωξη" αλόγων με την Ducati να ηγείται του αγώνα αυτή την στιγμή. Με απόδοση 170 ίππων λοιπόν, αντίστοιχη των μοτοσυκλετών Supersport στις αρχές της δεύτερης χιλιετίας, η Multistrada V4 μπορεί να ξεπεράσει τα 260χλμ/ω, μία εξαιρετικά υψηλή ταχύτητα η οποία μάλλον αχρείαστη είναι και επιτυγχάνεται χάρη στην χρήση της 6ης σχέσης στο κιβώτιο ως Overdrive σε συνδυασμό με την πολλή ισχύ. Με απόδοση 160 αλόγων ακολουθεί το KTM 1290 Super Adventure S που όμως θα επιταχύνει στα 100χλμ/ω πιο γρήγορα από στάση σε σχέση με το Ducati σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα. Σύντομα όμως το μοντέλο αυτό θα αντικατασταθεί από το επερχόμενο 1390 με κινητήρα κατά 49cc μεγαλύτερο, 10 άλογα παραπάνω και τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων κάτι που έχει και το B
ΚΤΜ 1290 Super Adventure S 2023 - Test
Ducati Multistrada V4 Rally: Το «τανκ» από την Ιταλία!
Triumph Speed 400 RR & Scrambler 400 XE: Ελαφρύτερες με νέα περιφερειακά
Στραγάλια γίναν τα άλογα - Multistrada με 170 το πιο δυνατό Adventure
Φρενάρισμα στα 350άρια scooter, το QJMOTOR Fort 4.0 έχει το καλύτερο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr