Αν εξαιρέσουμε το ABS που προστέθηκε στον εξοπλισμό το 2015, η μοτοσικλέτα της Suzuki έχει μείνει απαράλλακτη τα τελευταία πέντε χρόνια. Μπορεί να μην έχει τα υπερ-εξελιγμένα ηλεκτρονικά που βλέπουμε σήμερα στις μοτοσικλέτες του ανταγωνισμού, μπορεί να υπολείπεται ελαφρώς σε επιδόσεις, σε σχέση με αυτά αλλά το GSX-R έχει αποκτήσει το δικό του φανατικό κοινό.
Ο λόγος βρίσκεται στη συμπεριφορά του καθώς μοιάζει να είναι το φιλικότερο superbike για χρήση στο δρόμο, ενώ σε αυτό βοηθά και ο κινητήρας που παρουσιάζεται ιδιαίτερα ροπάτος στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας.
Στα αυτού της μοτοσικλέτας οι χάρτες που αλλάζουν την απόδοση του κινητήρα, οι πολυρυθμιζόμενες ποιοτικές αναρτήσεις –big piston πιρούνι της Showa - που το ανάγουν και σε track day όπλο, αλλά και η ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής.
Αν προσθέσετε σε αυτό και την αποδεδειγμένη πλέον αξιοπιστία του έχετε στα χέρια σας μια superbike που μπορεί να δείξει εύκολα τις αρετές της και στο δρόμο.
Οι φήμες για αντικατάσταση του GSX-R ακούγονται εδώ και πολύ καιρό και το πρωτότυπο που είδαμε φέτος στην EICMA όχι μόνο δείχνει αλλά είναι έτοιμο για παραγωγή. Ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε άλλη μια χρονιά για την εμφάνιση της superbike παραγωγής.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr