Στον τομέα αυτό έχουν γίνει οι μεγαλύτερες αλλαγές, με σκοπό το Desert Sled να ανταποκρίνεται όπως πρέπει σε εκτός δρόμου χρήση. Με βάση το Urban Enduro, το οποίο το Desert Sled αντικαθιστά, η Ducati ενίσχυσε σημαντικά το πλαίσιο, εξοπλίζοντάς το με δύο επιπλέον ατσάλινους σωλήνες. Ακόμα, δύο νέα κατακόρυφα τμήματα τοποθετήθηκαν στο πίσω μέρος του πλαισίου, στα οποία πλέον εδράζεται το νέο και μακρύτερο ψαλίδι –αντί να βιδώνεται στον κινητήρα-, ενώ νέες είναι και οι τιμονόπλακες. Οι αλλαγές αυτές επέφεραν ωστόσο μια αύξηση στο βάρος της μοτοσυκλέτας, η οποία ζυγίζει 207 ανακοινώσιμα, γεμάτα κιλά.
Στις αναρτήσεις, η Kayaba παρέχει το ανεστραμμένο πιρούνι των 46 (!) χιλιοστών αλλά και το πίσω αμορτισέρ, το οποίο εδράζεται στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό. Το πιρούνι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ για το αμορτισέρ ο αναβάτης μπορεί να επέμβει στην προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Οι διαδρομές των αναρτήσεων αγγίζουν τα 200 χιλιοστά εμπρός και πίσω, τιμές που αν μη τι άλλο προδιαθέτουν για τις διαθέσεις του Desert Sled.
Στα φρένα, το μοντέλο φέρει έναν δίσκο 330 χιλιοστών εμπρός, που συνεργάζεται με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων της Brembo, ενώ για τον πίσω τροχό φροντίζει ένας δίσκος 245mm με μονοπίστονη δαγκάνα. Το ABS του Desert Sled μπορεί να απενεργοποιηθεί, μέσα από τα μενού. Οι ακτινωτοί τροχοί είναι διαμέτρου 19 και 17 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ φέρουν τα νέα ελαστικά της Pirelli, Scorpion Rally STR.