LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι σημερινές μεσαίες Adventure ειδικεύονται πρωτίστως στον ασφάλτινο τουρισμό.

Υπάρχουν βέβαια στην κατηγορία και εκείνες οι Adventure που διαθέτουν το οπλοστάσιο για εκτός δρόμου εξερευνήσεις, όπως η Triumph Tiger 800 XC / XCx.

Είναι VFR άρα έχει ιστορία και ξέρει να την τιμήσει.

Το Hyperstrada τιμά το όνομά του και αριστεύει στον ασφάλτινο σπορ τουρισμό

Αγοραστικό: Μεσαίες Adventure 500-900 κ.εκ.

Η μεσαίες Adventure μπορούν να προσφέρουν τα πάντα, από την καθημερινή μετακίνηση σε κοντινές αποστάσεις ως το πιο μακρινό ταξίδι. Γι αυτό είναι οι δημοφιλέστερες.

 

Είναι ψηλές, ισχυρές, ταξιδιάρες. Μιλάμε για την κατηγορία που έγινε δημοφιλής με το που εμφανίστηκε - τότε, πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 80. Τότε που η BMW έφτιαξε το R80 G/S και μετά Honda και Yamaha έσπευσαν να απαντήσουν με Africa Twin και Super Tenere. Τότε που για να πουλήσει μια τέτοια μοτοσικλέτα έπρεπε τουλάχιστον να έχει τρέξει σε ένα Ράλι Dakar - αν όχι να έχει κερδίσει κιόλας, όπως επανειλημμένα έπραξαν οι τρεις προαναφερθείσες κυρίες.

Σήμερα δε συμμετέχουν σε Ράλι, δεν έχουν την παραμικρή σχέση με αγώνες και οι χωμάτινες ικανότητές τους τίθενται εν αμφιβόλω από τις εκατοντάδες κιλά που κουβαλούν πριν καν τις φορτώσεις. Ναι, κάποιες εξ αυτών ίσως και να πηγαίνουν αξιοπρεπώς στο χώμα στα κατάλληλα χέρια, αλλά εν γένει η δουλειά τους έχει μεταστραφεί πρωτίστως σε ασφάλτινο τουρισμό.

Στην πορεία η ειλικρινής συνειδητοποίηση πως ελάχιστοι άνθρωποι στον πλανήτη θα τις πάρουν για να διασχίσουν τα Άγραφα από τις απάτητες πλαγιές, ώθησε τους κατασκευαστές σταδιακά με δημιουργήσουν μια υποκατηγορία μέσα στην κατηγορία. Σήμερα οι περισσότερες από τις μοτοσικλέτες που θα δείτε στις επόμενες σελίδες φορούν 17άρες χυτές ζάντες, ασφάλτινα λάστιχα και στο Adventure προσθέτουν το Touring. Και είναι καλές στη δουλειά τους, πολύ καλές, τόσο που μπορεί και να ξεχάσεις να σταματήσεις ενόσω ταξιδεύεις μαζί τους.

Πάμε να τις γνωρίσουμε με αλφαβητική σειρά.

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ