Αποκαλύπτεται η Royal Enfield Himalayan 650;
Κατασκοπικές Φωτογραφίες της Himalayan 650
Αναβαθμίσεις και ισχύ 47 ίππους
Off-Road Δυνατότητες: Έτοιμη για Περιπέτεια
Ρετρό Adventure Εμφάνιση
Κατασκοπικές Φωτογραφίες της Himalayan 650
Κατασκοπικές φωτογραφίες που διέρρευσαν πρόσφατα απεικιονίζουν την νέα adventure μοτοσυκλέτα που ετοιμάζει η Royal Enfield. Φαίνεται οτι πρόκειται για την πολυαναμενόμενη Royal Enfield Himalayan 650. Το νέο αυτό μοντέλο, που απαθανατίστηκε κατά τη διάρκεια δοκιμών, αναμένεται να αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα για την εταιρεία στον τομέα των adventure μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού. Οι φωτογραφίες δείχνουν σημαντικές σχεδιαστικές και τεχνικές βελτιώσεις οι οποίες θα συνδυάσουν τον ρετρό χαρακτήρα και τις off road δυνατότητες τις μοτοσυκλέτας.
Αναβαθμίσεις και ισχύ 47 ίππους
Η Himalayan 650 εξοπλίζεται με τον γνωστό δικύλινδρο κινητήρα της Royal Enfield, που χρησιμοποιείται ήδη στα μοντέλα Interceptor και Continental GT. Ο κυβισμός της είναι 650cc και η ισχύ της θα φτάνει περίπου τους 47 ίππους. Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν πιθανές αναβαθμίσεις στο ψυγείο λαδιού και την εξάτμιση, κάτι που μπορεί να προσφέρει βελτιωμένη ψύξη και αποδοτικότητα στις μεγάλες διαδρομές.
Off-Road Δυνατότητες: Έτοιμη για Περιπέτεια
Η Himalayan 650 φαίνεται να είναι σχεδιασμένη για πραγματικές off-road απαιτήσεις, με ανεστραμμένο πιρούνι (USD) στον μπροστινό τροχό και αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης με μεγαλύτερη διαδρομή. Ο μπροστινός τροχός είναι 19 ιντσών με διπλό δισκόφρενο, ενισχύοντας την δυνατότητα της μοτοσυκλέτας να ανταπεξέρχεται σε πιο δύσκολα και απαιτητικά τερέν.
Ρετρό Adventure Εμφάνιση
Η νέα Himalayan συνδυάζει τη ρετρό αισθητική της Royal Enfield με σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές. Το πρωτότυπο μοντέλο των φωτογραφιών φαίνεται να διαθέτει έναν στρογγυλό LED προβολέα και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ο σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας απομακρύνεται από την κλασική αισθητική του Himalayan 452, υιοθετώντας πιο τετραγωνισμένες γραμμές που παραπέμπουν στις enduro μοτοσυκλέτες του Ντακάρ. Η προσθήκη διπλής σέλας διαχωρίζει τη θέση του συνεπιβάτη από αυτή του οδηγού, χαρακτηριστικό που στοχεύει στη μεγαλύτερη άνεση στα ταξίδια.