Η Aprilia Shiver εξελίσσεται και αλλάζει εσωτερικά κι εξωτερικά. Αποκτά πιο επιθετικές γραμμές, ένα νέο δικύλινδρο κινητήρα και νέα ηλεκτρονικά υψηλής τεχνολογίας.
Η νέα έκδοση της Aprilia Shiver 900, που παρουσιάστηκε το περασμένο έτος στη EICMA στο Μιλάνο, έχει αρκετές αλλαγές εξωτερικά. Το νέο σπορ κάλυμμα του ντεπόζιτου, μερικά πλευρικά πάνελ, μια λεπτότερη ουρά και ένα διαφορετικό φτερό αποτελούν μερικές από τις αλλαγές που έγιναν. Επιπλέον, όχι μόνο οι τροχοί, το πλαίσιο, το αμορτισέρ αλλά και οι κεφαλές των κυλίνδρων είναι πλέον βαμμένες σε ένα έντονο κόκκινο χρώμα.
Ωστόσο, η Shiver 900 αλλάζει και κάτω από το δέρμα. Ο νέος κινητήρας, προσαρμοσμένος στα πρότυπα του Euro 4, άλλαξε χωρητικότητα και από τα 750 κ.εκ. ανέβηκε στα 896 κ.εκ. (ίδιος με το Dorsoduro 900 ΑBS). Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου έφερε ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη ροπή σε όλες τις στροφές κι απόδοση 95 ίππων, που είναι αρκετοί για κάθε είδους παιχνίδι.
Για τους νέους οδηγούς θα είναι διαθέσιμη μια "αδύναμη" έκδοση, η οποία –όπως και η πλήρης έκδοση- θα διαθέτει ένα ηλεκτρονικό σύστημα ride-by-wire, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, δικάναλο ABS και μια καινούρια οθόνη οργάνων LCD.
Το ατσάλινο χωροδικτύωμα συμπληρώνεται από ένα αλουμινένιο ψαλίδι, στο οποίο έχει τοποθετηθεί ένα μονό υδραυλικό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Το νέοπιρούνι Kayaba είναι 41 χλστ., με ακτινικές δαγκάνες που δρουν σε 2 δίσκους 320 χλστ. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα δισκόφρενο 240 χλστ. Οι τροχοί 3-ακτινικής σχεδίασης είναι καινούριοι και τους έχουμε ήδη δει στην Aprilia Tuono
Η νέα Shiver 900 AΒS κοστίζει στην Ιταλία 8.340 ευρώ, 320 ευρώ περισσότερα από την έκδοση του 750.