Τιμή: 11.950 ευρώ
Απόδοση: 58,6 ίπποι
Βασισμένο στην αρχιτεκτονική του Integra, το Forza 750 χρησιμοποιεί τον κινητήρα στην μέση του πλαισίου. Ο κινητήρας αυτός βασίζεται στην γνωστή πλατφόρμα του NC, με 745 κ.εκ. χωρητικότητας και αποδίδει 58,6 ίππους στις 6.750 στροφές και 7 kgm ροπής στις 4.750 στροφές. Mάλιστα μπορεί να περιοριστεί στους 47,6 ίππους (35 kW) κάνοντας το Forza 750 κατάλληλο και για κατόχους διπλώματος A2. Στη διαχείριση του κινητήρα χρησιμοποιείται σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Throttle by Wire, με 3 χάρτες ισχύος και 1 πλήρως παραμετροποιήσιμη από τον αναβάτη, ενώ υπάρχει και σύστημα traction control (HSTC) σε 3 επίπεδα επεμβατικότητας και δυνατότητα απενεργοποίησης. Το κιβώτιο ταχυτήτων DCT χρησιμοποιεί νέες χαρτογραφήσεις αλλαγών, ανάλογα με το επιλεγμένο riding mode, ενώ στην θέση User ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει ο ίδιος τον τρόπο αλλαγής ταχυτήτων –από ομαλή σε έντονη.
Η εμφάνιση του μοντέλου είναι ολοκαίνουργια, με το Forza 750 να διαφοροποιείται πλήρως από το Integra στο κομμάτι αυτό. Ο φωτισμός είναι εξολοκλήρου LED, ενώ τα φλας βρίσκονται πλέον στην ίδια την δομή του μοντέλου και δεν αποτελούν ξεχωριστά τμήματα. Κάτω από την σέλα, που έχει ύψος 790 χιλιοστών από το έδαφος, ο αναβάτης έχει στην διάθεση του αποθηκευτικό χώρο 22 λίτρων, που χωρά ένα κράνος full-face και φέρει θύρα παροχής ρεύματος USB. Ακόμα, ένα ντουλαπάκι προβλέπεται για την ποδιά, στο δεξιό της τμήμα. Μεγάλη αλλαγή για το μοντέλο αποτελεί η νέα οθόνη TFT 5 ιντσών, που αντικαθιστά τα παλιά LCD όργανα: Φέρει σύστημα Honda Smartphone Voice Control, που δίνει την δυνατότητα στον αναβάτη να χειριστεί το κινητό του τηλέφωνο με φωνητικές εντολές, για μουσική, κλήσεις, e-mail και πλοήγηση, με την χρήση κατάλληλου headset. Παράλληλα, το Forza 750 φέρει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, με ψηφιακό πομπό που ο αναβάτης μπορεί να έχει στην τσέπη του.
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr