LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εντυπωσιακά τα φρένα του Duke επιτρέπουν στον αναβάτη να φρενάρει πιο αργά από ότι στο Z300 και το MT-03, αλλά και να σηκώσει εύκολα τον πίσω τροχό στον αέρα.

Εντυπωσιακά τα φρένα του Duke επιτρέπουν στον αναβάτη να φρενάρει πιο αργά από ότι στο Z300 και το MT-03, αλλά και να σηκώσει εύκολα τον πίσω τροχό στον αέρα.

Εντυπωσιακά τα φρένα του Duke επιτρέπουν στον αναβάτη να φρενάρει πιο αργά από ότι στο Z300 και το MT-03, αλλά και να σηκώσει εύκολα τον πίσω τροχό στον αέρα.

Πλαίσιο - φρένα - αναρτήσεις

Υπάρχει μια μοτοσικλέτα που ξεχωρίζει ανάμεσα στις τρεις του αφιερώματος σε αυτούς τους τομείς και αυτό είναι φυσικά το 390 Duke, καθώς φέρει τα πιο εντυπωσιακά περιφερειακά: αναρτήσεις της WP, με ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. παρακαλώ, ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, εντυπωσιακής σχεδίασης αλουμινένιο ψαλίδι και ακτινικά τοποθετημένη τετραπίστονη δαγκάνα της Bybre, θυγατρικής της Brembo. 


Από την άλλη οι επιλογές των Yamaha και Kawasaki κινούνται σε πιο συμβατικά πλαίσια, όπως άλλωστε μας έχουν συνηθίσει οι Ιάπωνες. Συμβατικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ. για το MT-03 και στα 37 χλστ. για το Kawasaki, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι και για τα δύο, ενώ παρόμοια χαρακτηριστικά έχουμε για το εμπρός φρένο και στις δύο περιπτώσεις: δίσκος διαμέτρου 290 χλστ. που συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων για το Kawasaki, αλλά στα 298 χλστ. για το Yamaha τη στιγμή που στο Duke η διάμετρος του δίσκου ανέρχεται στα 300 χλστ. Το Duke είναι με διαφορά το ελαφρύτερο από τα τρία, ενώ και οι τρεις μοτοσικλέτες φέρουν σύγχρονες μονάδες ABS που κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ