LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ καλή απόδοση και από τους τρεις κινητήρες με τον μονοκύλινδρο του Duke να προσφέρει και τις καλύτερες επιδόσεις

Πολύ καλή απόδοση και από τους τρεις κινητήρες με τον μονοκύλινδρο του Duke να προσφέρει και τις καλύτερες επιδόσεις

Πολύ καλή απόδοση και από τους τρεις κινητήρες με τον μονοκύλινδρο του Duke να προσφέρει και τις καλύτερες επιδόσεις

Η άποψή μας

Τρεις καθημερινές μοτοσικλέτες που μπορούν να τα κάνουν όλα καλά και να αποτελέσουν πιστό σύντροφο τόσο για το νέο όσο και για τον πιο έμπειρο αναβάτη. Για εκείνους που ψάχνουν το απόλυτο, σε συμπεριφορά και διασκεδαστικό χαρακτήρα, το 390 Duke, σε συνδυασμό με τη σημαντικά χαμηλότερη τιμή του, αποτελεί μονόδρομο, χωρίς να υστερεί ουσιαστικά σε χρηστικότητα έναντι των Z300 και MT-03

Τις δύο μοτοσικλέτες των Ιαπώνων κατασκευαστών θα τις προτιμήσουν όσοι δίνουν έμφαση στην υψηλότερη ποιότητα κατασκευής, την εντύπωση μεγαλύτερης μοτοσικλέτας που προσφέρουν και οι δύο αλλά και στα υψηλότερα επίπεδα άνεσης, με εκείνους που ξεπερνούν τα 1,85 μ. να νιώθουν πιο άνετα πάνω τους. Θα τις προτιμήσουν επίσης όσοι κινούνται συχνά με δεύτερο άτομο στη σέλα. 
Όποια και να διαλέξετε θα νιώσετε απόλυτα ικανοποιημένος με την επιλογή σας. Ωστόσο το Duke πέρα από το μυαλό θα καταφέρει να σας κλέψει και την καρδιά.


KTM 390 Duke

Kawasaki Z300

Yamaha MT-03

Κινητήρας

4T, 2K, Υ/Ψ,1β

4T, 2K, Υ/Ψ,8β

4T, 2K, Υ/Ψ,8β

Κυβισµός (κ.εκ.)

373,2

296

321

Διάµετρος x Διαδροµή (χλστ.)

89x60

62x49

68x44,1

Συµπίεση (:1)

112,5

10,6

11,2

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

44/9.500

39/11.000

41,5/10.750

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

3.6/7.250

2,8/10.000

3 /9.000

Τροφοδοσία

Ψεκασµός

Ψεκασµός

Ψεκασµός

Χωρ. ρεζερβουάρ (λίτρα)

11

17

14

Κατανάλωση (λίτρα/100 χλµ.)

4,3

4,9

-

Βάρος (κιλά, πλήρες)

139 (στεγνό)

170 (ABS)

168

Τελική ταχύτητα (χλµ./ώρα)

179

181

-

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

 

Τύπος

Ατσάλινο χωροδικτύωμα

Ατσάλινο τύπου διαµάντι

Ατσάλινο τύπου διαµάντι

Αναρτήσεις Ε

USD, 43 χλστ.

Συμβατικό πιρούνι, 37 χλστ.

Συμβατικό πιρούνι, 41 χλστ.

Διαδροµή (χλστ.)

150

120

130

Αναρτήσεις Π

Αµορτισέρ, ΠΕ

Αµορτισέρ, ΠΕ

Αµορτισέρ, ΠΕ

Διαδροµή (χλστ.)

150

132

125

Φρένα Ε (χλστ.)

Δ, 300 χλστ., 4E, ΑBS

Δ, 290 χλστ., 2E, ΑBS

Δ, 298 χλστ., 2E, ΑBS

Φρένα Π (χλστ.)

Δ, 230 χλστ., 1E, ΑBS

Δ, 220 χλστ., 2E, ΑBS

Δ, 220 χλστ., 2E, ΑBS

Τροχοί-Ελαστικά

 

 

Ελαστικό Ε

110/70-17΄΄

110/70-17΄΄

110/70-17΄΄

Ελαστικό Π

150/70-17΄΄

140/70-17΄΄

140/70-17΄΄

Διαστάσεις

 

 

Μήκος (χλστ.)

Δ.Α.

2.015

2.015

Πλάτος (χλστ.)

Δ.Α.

750

750

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.367

1.405

1.405

Ύψος σέλας (χλστ.)

860

785

785

Εξοπλισμός

 

 

ABS

Y

Y

Y

Μίζα

Y

Y

Y

Μανιβέλα

N

N

N

Στροφόµετρο

Y

Y

Y

Κοντέρ

Y

Y

Y

Ένδειξη θερµοκρασίας

N

N

N

Ένδειξη βενζίνης

Y

Y

Y

Μερικός χιλιοµετρητής

Y

Y

Y

Φέρινγκ

N

N

N

Ρυθµιζόµενες µανέτες

N

N

N

Κεντρικό σταντ

Y

Y

Y

Πλάγιο σταντ

N

N

N

Σχάρα

N

N

N

Κλειδαριά κράνους

N

N

N

Ρυθ. ανάρτηση εμπρός

N

N

N

Ρυθ. ανάρτηση πίσω

Y

Y

Y

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ