KTM 390 Duke |
Kawasaki Z300 |
Yamaha MT-03 |
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Υ/Ψ,1β |
4T, 2K, Υ/Ψ,8β |
4T, 2K, Υ/Ψ,8β |
Κυβισµός (κ.εκ.) |
373,2 |
296 |
321 |
Διάµετρος x Διαδροµή (χλστ.) |
89x60 |
62x49 |
68x44,1 |
Συµπίεση (:1) |
112,5 |
10,6 |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
44/9.500 |
39/11.000 |
41,5/10.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
3.6/7.250 |
2,8/10.000 |
3 /9.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασµός |
Ψεκασµός |
Ψεκασµός |
Χωρ. ρεζερβουάρ (λίτρα) |
11 |
17 |
14 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλµ.) |
4,3 |
4,9 |
- |
Βάρος (κιλά, πλήρες) |
139 (στεγνό) |
170 (ABS) |
168 |
Τελική ταχύτητα (χλµ./ώρα) |
179 |
181 |
- |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Ατσάλινο τύπου διαµάντι |
Ατσάλινο τύπου διαµάντι |
Αναρτήσεις Ε |
USD, 43 χλστ. |
Συμβατικό πιρούνι, 37 χλστ. |
Συμβατικό πιρούνι, 41 χλστ. |
Διαδροµή (χλστ.) |
150 |
120 |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Αµορτισέρ, ΠΕ |
Αµορτισέρ, ΠΕ |
Αµορτισέρ, ΠΕ |
Διαδροµή (χλστ.) |
150 |
132 |
125 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 300 χλστ., 4E, ΑBS |
Δ, 290 χλστ., 2E, ΑBS |
Δ, 298 χλστ., 2E, ΑBS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 230 χλστ., 1E, ΑBS |
Δ, 220 χλστ., 2E, ΑBS |
Δ, 220 χλστ., 2E, ΑBS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
|
Ελαστικό Ε |
110/70-17΄΄ |
110/70-17΄΄ |
110/70-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
150/70-17΄΄ |
140/70-17΄΄ |
140/70-17΄΄ |
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
2.015 |
2.015 |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
750 |
750 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.367 |
1.405 |
1.405 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
860 |
785 |
785 |
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS |
Y |
Y |
Y |
Μίζα |
Y |
Y |
Y |
Μανιβέλα |
N |
N |
N |
Στροφόµετρο |
Y |
Y |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Y |
Y |
Ένδειξη θερµοκρασίας |
N |
N |
N |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Y |
Y |
Μερικός χιλιοµετρητής |
Y |
Y |
Y |
Φέρινγκ |
N |
N |
N |
Ρυθµιζόµενες µανέτες |
N |
N |
N |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Y |
Y |
Πλάγιο σταντ |
N |
N |
N |
Σχάρα |
N |
N |
N |
Κλειδαριά κράνους |
N |
N |
N |
Ρυθ. ανάρτηση εμπρός |
N |
N |
N |
Ρυθ. ανάρτηση πίσω |
Y |
Y |
Y |
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr