Πολύ ικανοποιητικό, δεδομένου του χαρακτήρα του F700GS , το «πακέτο» του πλαισίου και των περιφερειακών. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα «συνοδεύει» τις δικύλινδρες σε σειρά On-Off της BMW από όταν έκαναν το ντεμπούτο τους στην αγορά και πραγματικά δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξει. Η ακαμψία και η στιβαρότητα του είναι αμφότερες δοκιμασμένες και αφού μπορεί να αντεπεξέλθει στις πιο ειδικές απαιτήσεις του F800GS, αντιλαμβάνεται κανείς ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα να διαχειριστεί τις δυνάμεις του F700GS. Πέραν αυτού, το συγκεκριμένο πλαίσιο προσθέτει πόντους και στην εμφάνιση, με την «μυώδη» και «οργανική» σχεδίαση του. Σε ότι αφορά στα φρένα, από το 2013 και μετά, το F700GS φέρει διπλούς δίσκους διαμέτρου 300χλστ. μπροστά, μια κίνηση που αναβάθμισε σημαντικά το ήδη πολύ καλό σύστημα πέδησης, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων δεν έχουμε αλλαγές, με το συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 41χλστ. και το μονό, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά αμορτισέρ πίσω, να παραμένουν ως έχουν. Σημειώνεται, ότι η μοτοσικλέτα της δοκιμής έφερε το σύστημα ESA, το οποίο προσφέρει ηλεκτρονικό έλεγχο της ρύθμισης των αναρτήσεων σε κάποια preset στάδια.
Επισης εκτος απο μεγαλυτερη ζελατινα πρεπει να τοποθετησετε οπωσδηποτε και προστατευτικο στην εξατμιση.Σε ταχυτητες 120-130 η καταναλωση πεφτει κατω απο 4,5 λιτρα.
Επισης εκτος απο μεγαλυτερη ζελατινα πρεπει να τοποθετησετε οπωσδηποτε και προστατευτικο στην εξατμιση.Σε ταχυτητες 120-130 η καταναλωση πεφτει κατω απο 4,5 λιτρα.