Ουδέτερη και χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις είναι η εντύπωση που εισπράττει κανείς από το F700GS, στην πρώτη επαφή μαζί του. Όπως αναφέρθηκε και στο κείμενο για την εργονομία, κάθεσαι άνετα και όλα πέφτουν βολικά στα χέρια και στα πόδια σου, δίχως κάτι να σε ξενίζει. «Ξυπνώντας» τον κινητήρα, η αίσθηση ουδετερότητας συνεχίζεται, αφού αυτός δεν παράγει κραδασμούς αλλά ούτε και… ήχο, με το μεγάλο τελικό να φιμώνει οποιαδήποτε διάθεση αυτού για… τραγούδι.
Χωρίς τίποτα να προδίδει τον κυβισμό του μέχρι στιγμής, βάζεις πρώτη στο θετικό και σαφές κιβώτιο και ξεκινάς. Oι επιταχύνσεις είναι «γεμάτες», πειστικές και σίγουρα γρήγορες, οι στροφές ανεβαίνουν με ταχύ ρυθμό αλλά εκεί που περιμένει το ξέσπασμα κανείς , η απόδοση «επιπεδώνει» και συνεχίζει ήπια και γραμμικά. Η αίσθηση που εισπράττει κανείς από τον κινητήρα είναι «ηλεκτρική», απόρροια και χαρακτηριστικό της υψηλής και καλά μοιρασμένης ροπής του, κάτι που συμβάλλει φυσικά τα μέγιστα και στην ελαστικότητα: με όποια σχέση και από όποιες στροφές και αν ανοίξει το γκάζι , αυτό που εισπράττει ο αναβάτης είναι μια δυνατή ώθηση, χωρίς όμως… «πυροτεχνήματα». Για να μην δημιουργηθούν παρερμηνείες αυτή της τοποθέτησης, το F700GS δεν είναι σε καμία περίπτωση αργή μοτοσικλέτα και ο τρόπος με τον οποίο αποδίδει ο κινητήρας του, συνάδει και συμπλέει με την γενικότερη φιλοσοφία του μοντέλου. Με λίγα λόγια, την ισχύ που χρειάζεται το F700GS για να εκπληρώσει στο ακέραιο την αποστολή του, την έχει και μάλιστα με το παραπάνω!
Παραπάνω από αυτό που περιμένει κανείς όμως είναι και η συμπεριφορά του στο δρόμο. Σταθερό στην εθνική ακόμα και στην τελική του που υπερβαίνει τα 200 χλμ./ώρα, ελαφρύ και εύκολο στην πόλη αντιμετωπίζοντας χωρίς κανένα πρόβλημα ακόμα και πυκνή κίνηση και τέλος, πάρα πολύ καλό σε δρόμους με στροφές! Ας τα πάρουμε ένα - ένα λοιπόν: Στο ταξίδι, το F700GS μπορεί να κρατά όλη μέρα ταχύτητες πάνω από τα 150 χλμ./ώρα, χωρίς ο κινητήρας να δείχνει σημάδια κόπωσης. Η άνεση, ειδικά με την έξτρα σέλα που είχε η μοτοσικλέτα της δοκιμής βρίσκεται σε πολύ ψηλά επίπεδα. Συνεπικουρούμενης της κατανάλωσης που κυμαίνεται μεταξύ 5,1 και 5,5 λίτρα ανά 100 χλμ. (αναλόγως του ποια είναι η μέση ωραία) και της χωρητικότητας του ρεζερβουάρ στα 16 λίτρα, το σενάριο του να κάνουν στάσεις για ξεμούδιασμα και ανεφοδιασμό ανά 300χλμ. οδηγός και συνεπιβάτης, είναι εφικτό. Το μόνο αρνητικό στο ταξίδι , είναι η προστασία από τον αέρα, αφού η χαμηλή ζελατίνα με την οποία παραδίδεται η μοτοσικλέτα, δεν καταφέρνει και πολλά.
Στην πόλη, το F700GS μπορεί να ελιχθεί με χαρακτηριστική άνεση στους στενούς διαδρόμους που δημιουργούν τα αυτοκίνητα, όπως επίσης και να τρυπώσει ανάμεσα τους όταν αυτά ακινητοποιηθούν πλήρως. Η αίσθηση της μοτοσικλέτας είναι ελαφριά, το μεγάλο τιμόνι προσφέρει πολύ καλό έλεγχο και οι αναρτήσεις με τις διαδρομές των 170 χλστ. μπροστά και πίσω, αποσβένουν τις κακοτεχνίες των δρόμων, προφυλάσσοντας τον / τους επιβάτη/ες από «κοπανήματα». Η δε ελαστικότητα του κινητήρα, επιτρέπει να κουμπώσει κανείς μια τρίτη και απλά να ανοιγοκλείνει το γκάζι, σαν να οδηγά ένα scooter. Το πεδίο όμως στο οποίο το F700GS κάνει την μεγαλύτερη έκπληξη, είναι το στροφιλίκι! Με στιβαρό συνεκτικό κρίκο το άκαμπτο πλαίσιο και την βοήθεια των αναρτήσεων και των φρένων, η μοτοσικλέτα μπορεί να οδηγηθεί πολύ γρήγορα σε δευτερεύοντες και επαρχιακούς δρόμους, θυμίζοντας περισσότερο street, παρά On-Off. Πλεύσεις και ασάφειες δεν παρατηρούνται σε καμία περίπτωση, ενώ η πληροφόρηση που λαμβάνει ο αναβάτης είναι πλούσια και συνεχής. Η ροπάτη και γραμμική απόδοση του κινητήρα βοηθά πολύ στη συγκεκριμένη περίπτωση, αφού εκτός του ότι δεν χρειάζεται να παίζει κανείς… κλακέτες με το κιβώτιο, η παροχή της ισχύος γίνεται με τρόπο που δεν διαταράσσει τις ισορροπίες.
Σε ότι αφορά στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, το standard ABS λειτούργησε όπως όλα τα τελευταίας γενιάς συστήματα αντι-μπλοκαρίσματος, δηλαδή άψογα, ενώ στα ίδια επίπεδα απόδοσης ήταν και το ανήκον στον προαιρετικό εξοπλισμό ASC (Traction Control), που έκοβε πολύ ομαλά την ισχύ του κινητήρα όταν ο πίσω τροχός υπέρστρεφε. Τέλος, το γνωστό ESA της BMW στην υλοποίηση του για το F700GS, ρυθμίζεται σε τρεις preset θέσεις, Normal, Comfort και Sport, όπως επίσης και αναλόγως του φορτίου της μοτοσικλέτας (π.χ. solo, συνεπιβάτης, συνεπιβάτης και αποσκευές).
Στην πράξη, οι διαφορές μεταξύ των δύο ακραίων ρυθμίσεων Comfort και Sport είναι αντιληπτές ως γενικότερο «σφίξιμο» η «χαλάρωση» των αναρτήσεων αναλόγως του τι επιλέγει ο αναβάτης. Αυτό έχει αντίκρισμα στον δρόμο, αφού η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας μεταβάλλεται αναλόγως, όχι με ακραίο τρόπο αλλά αρκετά ώστε να προσαρμοστεί στις διάφορες απαιτήσεις του αναβάτη.
Επισης εκτος απο μεγαλυτερη ζελατινα πρεπει να τοποθετησετε οπωσδηποτε και προστατευτικο στην εξατμιση.Σε ταχυτητες 120-130 η καταναλωση πεφτει κατω απο 4,5 λιτρα.
Επισης εκτος απο μεγαλυτερη ζελατινα πρεπει να τοποθετησετε οπωσδηποτε και προστατευτικο στην εξατμιση.Σε ταχυτητες 120-130 η καταναλωση πεφτει κατω απο 4,5 λιτρα.