Τo Rallye χρησιμοποιεί ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που προσφέρει αυξημένη ακαμψία. Το Telelever και το Paralever έχουν δεχθεί τις απαραίτητες αναβαθμίσεις, ώστε να ταιριάξουν με το off-road προφίλ του νέου μοντέλου. Για χάρη της ευελιξίας και της πρόσφυσης, έγινε μια μικρή παραχώρηση στην άνεση, χωρίς σε καμία περίπτωση να γίνεται κουραστικό. Οι αναρτήσεις είναι πλέον σκληρότερες με αυξημένη διαδρομή ελατηρίου, η οποία συντελεί σε σημαντική ενίσχυση της σταθερότητας στις εκτός δρόμου διαδρομές, ειδικότερα στα περάσματα πάνω από χαλίκια και ανώμαλο έδαφος.
Η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε κατά 20 χιλιοστά και νέα γεωμετρία της ανάρτησης έχει βελτιωθεί, με το Rallye να είναι πιο ευέλικτο στους δύσκολους ελιγμούς στο χώμα. Όλα γίνονται υπό το άγρυπνο βλέμμα του Dynamic ESA, που προσαρμόζει την απόσβεση ανάλογα με την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας και τον τρόπο που οδηγείς και ταυτόχρονα ρυθμίζει αυτόματα το ύψος ανάλογα με το φορτίο που δέχεται. Έχει 4 modes, Dynamic, Road, Enduro, Rain και ρυθμίζεται με το πάτημα ενός κουμπιού στο αριστερό μέρος του τιμονιού ακόμα και εν κινήσει. Οι διαφορές ανάμεσα τους είναι αρκετές και η απόδοση, η άνεση και η σταθερότητα που προσφέρουν είναι αρκετά ικανοποιητική. Για την ακινητοποίηση του θηρίου, έχουν επιλεγεί δύο διπλοί δίσκοι 305 χιλιοστών με δαγκάνες 4 εμβόλων της Brembo για μπροστά, ενώ πίσω θα συναντάμε ένα δίσκο 267 χιλιοστών με δαγκάνα 2 εμβόλων της Brembo.
Τα φρένα είναι εξαιρετικά τόσο σε αίσθηση όσο και σε λειτουργία και σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο σύστημα ABS της Bosch, προσφέρουν ικανοποιητική πέδηση κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, με μόνη παραφωνία την ευαισθησία του ABS του πίσω τροχού. Συγκεκριμένα, το βελτιωμένο ABS ρυθμίζει την ευαισθησία του ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και γίνεται άμεσα αντιληπτό, όταν προσπαθήσεις να φρενάρεις δυνατά μέσα στη στροφή. Έτσι μπορείς να αλλάξεις γραμμές μέσα στη στροφή ή να φρενάρεις αν έχεις μπει με περισσότερα, χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις.
Τσάμπα