LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδηγώντας: All around skills

Η οθόνη οργάνων μπαίνει σε λειτουργία πατώντας το κεντρικό κουμπί, που βρίσκεται μπροστά από το τιμόνι. Το σύστημα keyless ignition δίνει τη δυνατότητα εκκίνησης χωρίς τη χρήση κλειδιού. Πατώντας τη μίζα ο 1200άρης Boxer έρχεται στη ζωή παράγοντας ένα χαρακτηριστικό κροταλιστό ήχο. Επιλογή πρώτης σχέσης και το φαινομενικά τεράστιο Rallye καταφέρνει και εξαφανίζει το βάρος του μετά τα πρώτα μέτρα. Η ροπή φορτηγού είναι πανταχού παρούσα και δίνει την αίσθηση ότι μπορείς να μετακινήσεις και βουνά στο διάβα σου. Το άνοιγμα του γκαζιού με 2 ή και 3 ταχύτητες πάνω, όχι μόνο δεν κρεμάει τον κινητήρα, αλλά είναι μια συνηθισμένη διαδικασία που θες να επαναλαμβάνεις. Το κιβώτιο είναι σαφές και οι σχέσεις στο σασμάν κουμπώνουν θετικά χωρίς προβλήματα. 

Η κίνηση στην πόλη κάθε άλλο παρά αποτελεί πρόβλημα, καθώς το αυξημένο βάρος επιτρέπει τα περάσματα πάνω από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων, ενώ η ρυθμιζόμενη ανάρτηση, κάνει τους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα, σχετικά εύκολη διαδικασία, αφού δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα 244 κιλών που απαιτεί τον ανάλογο σεβασμό και προσοχή. Στον ανοιχτό δρόμο το γερμανικό μοντέλο δείχνει όλες τις αρετές του. Η ποιότητα κύλισης απλά κορυφαία, οι αναρτήσεις σιδερώνουν κάθε είδους ανωμαλία του οδοστρώματος και το Rallye καταπίνει τα χιλιόμετρα σας γνήσιος απόγονος GS. Η ζελατίνα του, αν και κόντη, προσφέρει αρκετή προστασία στον αναβάτη και μπορείς να ταξιδέψεις με άνεση σε ταχύτητες των 180+ χιλιομέτρων, αφού η σταθερότητα στα πολλά είναι ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του μοντέλου. 

Ένα από τα αγαπημένα μου feature είναι cruise control που σε βοηθάει να ξεκουράσεις τα χέρια σου και να είσαι πιο άνετος, όταν αποφασίσεις να κινηθείς σε χαλαρούς ρυθμούς. Η επιτάχυνση είναι εντυπωσιακή και απρόσκοπτη μέχρι την τελική των 235 χιλιομέτρων και οι στροφές ανεβαίνουν αγόγγυστα με ότι σχέση και αν έχεις επιλέξει στο σασμάν. Οι στριφτερές διαδρομές είναι για το Rallye, άλλη μια μέρα στη δουλειά. Χαράζεις γραμμή, μπαίνεις και αυτό ακολουθεί πιστά και αδιαμαρτύρητα τις διαταγές σου. Η ροπή σε κλωτσάει από στροφή σε στροφή και τα μπουμπουνητά από την Akrapovic γεμίζουν ευχάριστες νότες τα αυτιά σου, οι αναρτήσεις χαρίζουν χαρακτηριστική σταθερότητα, το  traction κρατάει την τροχιά σου σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ενώ τα φρένα θα σε σταματήσουν ακαριαία, όποτε αυτό κριθεί αναγκαίο. Τα ηλεκτρονικά συνεργάζονται άψογα μεταξύ τους και είναι φύλακας άγγελος σου σε καταστάσεις μειωμένης πρόσφυσης. 

Πρόκειται για μια υπερταχεία που αποπνέει παντού και πάντα αίσθημα εμπιστοσύνης στον οδηγό, καθώς μπορεί να διορθώσει τα λάθη του. Δεν χρειάζεται να έχεις υπερβολικά skills για να το οδηγήσεις γρήγορα και αυτό είναι που το κάνει τόσο ξεχωριστό. Μπαίνουμε σε χωμάτινη διαδρομή και το Rallye είναι στο στοιχείο του. Το αυξημένο ύψος αποδεικνύεται ευεργετικό και το ESA κάνει όλη τη βρώμικη δουλειά. Η όρθια θέση σε βάζει στο παιχνίδι και στα χέρια του μυημένου, το γερμανικό θηρίο, μετατρέπεται σε off-road όπλο, καθώς είναι πιο ελεγχόμενο και ευέλικτο από το κανονικό GS, ενώ η ροπή δεν αστειεύεται και θα σας προσφέρει μια one of a kind εμπειρία, όταν βρεθείτε σε εκτός δρόμου διαδρομή. Η μέση κατανάλωση των 6,2 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, κρίνεται απόλυτα λογική, αναλογικά με τα κυβικά και το ύφος της μοτοσυκλέτας.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ