Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Παπί σημαίνει ευκολία και πρακτικότητα, με το RCX να ανταποκρίνεται πλήρως στα δύο αυτά προαπαιτούμενα και να τα διανθίζει με επιδόσεις και σπορ συμπεριφορά. Η θέση οδήγησης δεν ξενίζει και σε τοποθετεί επάνω στο παπί, με το εργονομικό τρίγωνο να προσφέρει σωστή στήριξη σε χέρια, πόδια και κορμό του αναβάτη. Η εξοικείωση έρχεται με το καλημέρα, οι διακόπτες βρίσκονται στις γνώριμες θέσεις, ενώ το μόνο που μαρτυράει τη διπλή προσωπικότητα του RCΧ είναι η ύπαρξη συμπλέκτη στα αριστερά του τιμονιού. Ο κινητήρας εκκινεί με ηλεκτρική μίζα, με ανεβασμένο το πλαϊνό σταντ. Η ραφιναρισμένη λειτουργία του και η απουσία κραδασμών θυμίζουν περισσότερο μοτοσυκλέτα παρά παπί, ενώ και από πλευράς επιδόσεων βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Το μονοκύλινδρο μοτέρ των 174 κυβικών αποδίδει γραμμικά ενώ χαρακτηρίζεται και από ελαστικότητα, αφού μπορείς να «παίζεις» άνετα και μια ταχύτητα πάνω στο κιβώτιο. Αυτό αποτυπώνεται και στο διάγραμμα της δυναμομέτρησης, με την ομοιόμορφη καμπύλη ροπής και ιπποδύναμης να μην εμφανίζουν σκαλοπάτια απόδοσης και τη δύναμη να αναβλύζει αμείωτη μέχρι τον κόφτη των περίπου 10.000σαλ. Με τη γλώσσα των αριθμών, το RCX αποδίδει 17,8 ίππους και 1,55kg-m ροπής στο στρόφαλο, όσα ακριβώς δηλώνει και η Benelli, ενώ έχει ελάχιστες απώλειες αφού «κατεβάζει» 16,2 ίππους και 1,38 kg-m στον τροχό. Και όλα αυτά την ώρα που ο κινητήρας είναι ακόμα σφιχτός, με 650 χιλιόμετρα στο οδόμετρο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Στο δρόμο και σε πραγματικές συνθήκες, το RCX έχει αρκετή δύναμη για να μεταφέρει άνετα ακόμα και 2 άτομα μεγάλου μεγέθους και δε θα πει όχι όταν το δρομολόγιο περιλαμβάνει περιαστικές οδούς. Επιταχύνει δυνατά μέχρι τα 110 ενώ σε ελαφριά κατωφέρεια θα ξεπεράσει τα 130χλμ./ώρα. Η σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου και το ελαστικό μοτέρ, διευκολύνουν αρκετά μέσα στην πόλη, γεγονός που αποκομίζεις κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι από χαμηλές στροφές χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσεις σχέση. Μοναδικό παράπονο, η απότομη απόκριση στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Από στάση το RCX πετυχαίνει 0-50 σε 3,3 δευτερόλεπτα, 0-100 σε 13,1 δευτερόλεπτα και 40-80 με 3η σχέση σε 6 δευτερόλεπτα. Με αλλαγές στον κόφτη, έχουμε 41 χλμ./ώρα με 1η σχέση, 71 με 2α, 93 με 3η, 112 με 4η, 127 με 5η λίγο πριν τον κόφτη, ενώ η 6η χρησιμεύει σαν overdrive για πιο άνετη και οικονομική οδήγηση και θα κατεβάσει έως και 130+χλμ./ώρα σε κατηφόρα και με ευνοϊκές συνθήκες. Το καλοζυγισμένο πλαίσιο και το μεταξόνιο των 1325 χιλιοστών προσφέρουν μέγιστη ευελιξία σε όλες τις συνθήκες, ενώ οι 17,8 ολοζώντανοι ίπποι κινούν σβέλτα το ελαφρύ κορμί του. Πράγματι, το RXC θα χωθεί χωρίς δισταγμό σε κάθε άνοιγμα στην κίνηση. Με το κοφτερό του τιμόνι και τις μαζεμένες διαστάσεις του θα ελιχθεί σαν γνήσιο παπί ανάμεσα στα αυτοκίνητα και θα ξελασπώσει τον αναβάτη του ακόμα και σε πολύ σφιχτό μποτιλιάρισμα. Παράλληλα, ο μαλακός συμπλέκτης και το θετικότατο κιβώτιο κάνουν παιχνιδάκι την πολύωρη χρήση στα στενά της πόλης.



Το πακέτο αναρτήσεων- φρένων αναδεικνύουν τη σπορ συμπεριφορά του παπιού και λειτουργούν υποδειγματικά ακόμα και υπό πίεση. Το ανεστραμμένο πιρούνι και το μονό πίσω αμορτισέρ απορροφούν κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος χωρίς να μεταφέρουν κοπανήματα στον οδηγό, κάτι που δεν συναντάς εύκολα στην κατηγορία. Αν και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης έχουν μέτρια αίσθηση, το καλορυθμισμένο σετ αναρτήσεων σου αποπνέει σιγουριά να πλαγιάσεις μέχρι τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ να ακουμπήσουν άσφαλτο, ενώ ένα ζευγάρι aftermarket ελαστικών θα αυξήσει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα πρόσφυσης. Τα φρένα διαθέτουν πολύ καλό αρχικό δάγκωμα και επιβραδύνουν με άνεση το RCX όπως δείχνει και η μέτρηση 80-0 σε 32 μέτρα, ενώ πολύτιμη είναι και η παρουσία του δικάναλου ABS στους γλιστερούς Ελληνικούς δρόμους.  

Σελίδα 1Benelli RCX 185 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά