Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4T, 1K, Υ/Ψ, 4β
    Κυβισμός (κ.εκ.)  174
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
    Συμπίεση (:1) Δ/Α
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  17,8/9500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  1,55/6000
    Τροφοδοσία  Ηλ. Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  4,8
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 2,4
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι
    Διαδρομή (χλστ.)  88
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ
    Διαδρομή (χλστ.)  27
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ/240, 2Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 1Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 70/90-17
    Ελαστικό Π 110/70-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 2010
    Πλάτος (χλστ.) 675
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1325
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 790
    Βάρος (κιλά)  126 (στεγνό)
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν/ Ο
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ο
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer  Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ν
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν/Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο/O
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  N
    Χειρολαβές / Σχάρα  N/Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο / Ν

    Σελίδα 1Benelli RCX 185 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά