LIVE: κίνηση στους δρόμους
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι
  • Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι

Benelli TRK 502/502X: Α2 μοτοσυκλέτες έτοιμες για ταξίδι

Δικύλινδρος DOHC κινητήρας απόδοσης 47,6 ίππων
Διπλά δισκόφρενα 320 χλστ εμπρός με ABS της Bosch
19άρης τροχός εμπρός και ακτίνες στην έκδοση X
Με LED φωτισμό και τιμές στα 6.340 και 6.670 ευρώ

BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες

Δικύλινδρος DOHC κινητήρας απόδοσης 47,6 ίππων

Η Benelli είναι μία εταιρεία που έχει σημειώσει σημαντικές επιτυχίες στην ελληνική αγορά και κυρίως με τις δύο μεγάλες τις μοτοσυκλέτες, τις TRK 502 και 702 που έρχονται σε δύο εκδόσεις η κάθε μία με την "Χ" να αποκτά έναν πιο χωμάτινο προσανατολισμό. Η σειρά 502 εξοπλίζεται με έναν δικύλινδρο, υδρόψυκτο, οκταβάλβιδο κινητήρα 500cc με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και σχεδόν τετράγωνη αναλογία διαμέτρου και διαδρομής εμβόλων στα 69 και 66,8 χλστ αντίστοιχα, που αποδίδει 47,6 άλογα στις 8.500 σαλ και έχει 46 Nm ροπής στις 6.000 σαλ, καθιστώντας το μία πολύ καλή επιλογή για την Α2 κατηγορία όπου το μέγιστο όριο ισχύος είναι στα 48 άλογα. Το σύστημα ανάφλεξης είναι της Bosch, ενώ ο ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου με σώματα MT05 37 χλστ της Delphi, θα χαρίσουν στα TRK 502 μία πραγματική μικτή κατανάλωση γύρω στα 4,5λ/100χλμ σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, ένα νούμερο που μπορεί να πέσει και στα 4,1 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού, ενώ ακόμα και με επιθετική οδήγηση δεν θα ξεπεράσει τα 5 λίτρα στην κατανάλωση, Αυτό σημαίνει ότι μπορούν άνετα να πετύχουν αυτονομία που ξεπερνάει τα 420 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να φτάσει και λίγο κάτω από τα 500 στο ταξίδι, χάρη στο μεγάλο ρεζερβουάρ 20 λίτρων εκ των οποίων τα 3 είναι η ρεζέρβα. Τα μοντέλα έχουν αρκετές πωλήσεις, με 48 ταξινομήσεις στο πρώτο τετράμηνο του έτους και πληρούν φυσικά τις προδιαγραφές Euro5, ενώ διαθέτουν 6 ταχύτητες με anti-slip συμπλέκτη που παρέχει αυξημένο έλεγχο και άμεση απόκριση.

Διπλά δισκόφρενα 320 χλστ εμπρός με ABS της Bosch

Στο σύστημα πέδησής τους συναντάμε δύο μεγάλα δισκόφρενα εμπρός με διάμετρο 320 χλστ και δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και έναν δίσκο 260 χλστ πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Υπάρχει φυσικά και δικάναλη μονάδα ABS της Bosch που φροντίζει για το βέλτιστο δυνατό φρενάρισμα κάθε φορά. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ψαλίδι με δύο βραχίονες χαρίζουν αυξημένη ποιότητα κύλισης, με τις δύο εκδόσεις να φτάνουν τα 235 κιλά πλήρεις υγρών, ένα βάρος το οποίο χάνεται όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται εν κινήσει. Το ύψος της σέλας της απλής έκδοσης έρχεται στα 835 χλστ, ενώ της Χ στα 860 χλστ λόγω τροχού και ανάρτησης και είναι πολύ αναπαυτική επιτρέποντας σε πολύωρες εξορμήσεις επάνω της τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη ο οποίος κάθεται ψηλότερα και μπορεί να στηριχθεί από τις μεγάλες χειρολαβές. Τα Benelli TRK 502 και 502 Χ στέκονται αντάξια τόσο στο καθημερινό commuting όσο και στο ταξίδι και συνδυάζουν τις επιδόσεις με το χαμηλό κόστος χρήσης αλλά και απόκτησης.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

19άρης τροχός εμπρός και ακτίνες στην έκδοση X

Η έκδοση Χ, αποκτά κάποια χαρακτηριστικά που την κάνουν πιο ικανή στην χωμάτινη οδήγηση όπως τους ακτινωτούς τροχούς σε αντίθεση με τους χυτούς αλουμινίου που έχουν διάμετρο 19 ιντσών εμπρός και 17 πίσω σε αντίθεση με 17 και στους δύο. Οι διαστάσεις των ελαστικών τους διαφέρουν επίσης λίγο με την απλή έκδοση να έχει 120/70-17 εμπρός και 160/60-17 πίσω και την Χ 110/80-19 εμπρός και 150/70-17 πίσω με τα πρώτης τοποθέτησης να είναι τα Pirelli Angel GT και Matzeler Tourance αντίστοιχα. Στις αναρτήσεις τους, συναντάμε το ίδιο ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 50 χλστ εμπρός με διαδρομή 140 χλστ, ενώ πίσω υπάρχει ένα μονό πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με διαδρομή 45 χλστ στην απλή έκδοση και 62 χλστ στην Χ που  αντιστοιχούν σε διαδρομές τροχού 145 και 170 χλστ αντίστοιχα (στην απλή έκδοση το αμορτισέρ δεν διαθέτει ρυθμιζόμενη συμπίεση). Στην έκδοση Χ μάλιστα το ABS διαθέτει ειδικό προσανατολισμό λειτουργίας για διαδρομές εκτός ασφάλτου, ενώ μία από τις πιο "τρανταχτές" διαφορές, αποτελεί το τελικό εξάτμισης που καταλήγει ψηλά στην δεξιά μεριά της μοτοσυκλέτας (σε αντίθεση με χαμηλά και κεντρικά), διασφαλίζοντας πως δεν θα μπει νερό στην εξάτμιση στις διελεύσεις λακκουβών μετά από βροχές.

Με LED φωτισμό και τιμές στα 6.340 και 6.670 ευρώ


Στον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό των Benelli TRK 502 & 502 X, υπάρχουν προστατευτικά κάγκελα, χούφτες προστασίας αλλά και μία μεγάλη σχάρα έτοιμη να δεχθεί Top Case. Υπάρχει επίσης μία αλουμινένια προστατευτική ποδιά κινητήρα, αντικραδασμικά μαρσπιέ για αναβάτη και συνεπιβάτη όπως επίσης και μία θύρα φόρτισης USB. Ο μεγάλος ανεμοθώρακας εμπρός απομακρύνει αποτελεσματικά τον άνεμο από το σώμα του αναβάτη ενισχύοντας την άνεση σε συνθήκες ταξιδιού, ενώ υπάρχει πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ στα οποία συμπεριλαμβάνεται ένα τριβάλιτσο αλουμινίου. Στον πίνακα οργάνων υπάρχει ένας συνδυασμός αναλογικού δείκτη για το στροφόμετρο και ψηφιακής LCD οθόνης για την ένδειξη της ταχύτητας, της ώρας, του ολικού και μερικού χιλιομετρητή, της θερμοκρασίας του κινητήρα, της σχέσης στο κιβώτιο και της στάθμης του καυσίμου στο ρεζερβουάρ. Ο εμπρός προβολέας είναι τεχνολογίας LED και προσφέρει άφθονο φωτισμό ακόμα και σε επαρχιακούς δρόμους χωρίς φώτα, ενώ ο σχεδιασμός του μούτρου κάνει τα Benelli TRK 502 να μοιάζουν με μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού. Τα δύο μοντέλα αποτελούν πολύ προσιτές επιλογές στην Α2 κατηγορία με πλούσιο εξοπλισμό και πολλές δυνατότητες και κοστίζουν: 6.340 ευρώ η απλή έκδοση και 6.670 ευρώ η έκδοση "Χ".