CFMOTO 675SR: Μια Τρικύλινδρη Σπορ Μοτοσυκλέτα έτοιμη για την Ευρωπαϊκή Αγορά
CFMOTO 675SR: Μια Τρικύλινδρη Σπορ Μοτοσυκλέτα έτοιμη για την Ευρωπαϊκή Αγορά
  • CFMOTO 675SR: Μια Τρικύλινδρη Σπορ Μοτοσυκλέτα έτοιμη για την Ευρωπαϊκή Αγορά
  • CFMOTO 675SR: Μια Τρικύλινδρη Σπορ Μοτοσυκλέτα έτοιμη για την Ευρωπαϊκή Αγορά

CFMOTO 675SR: Μια Τρικύλινδρη Σπορ Μοτοσυκλέτα έτοιμη για την Ευρωπαϊκή Αγορά

Αποκαλύπτονται τα τελικά χαρακτηριστικά του μοντέλου
Τρικύλινδρος κινητήρας 674cc με απόδοση 94 ίππων
LED φωτιστικά σώματα, πιρούνι KYB και δαγκάνες J.Juan
Βάρος στα 194 κιλά και τελική στα 218χλμ/ώρα

Αποκαλύπτονται τα τελικά χαρακτηριστικά του μοντέλου

Η νέα CFMΟΤΟ 675SR, μια τρικύλινδρη σπορ μοτοσυκλέτα που περιμέναμε με αγωνία, πήρε έγκριση τύπου για την Ευρώπη. Από τον Σεπτέμβριο, η CFMOTO αποκαλύπτει σταδιακά πληροφορίες για αυτήν, με το τελικό μοντέλο να εμφανίζεται πριν από λίγες ημέρες. Τώρα, τα έγγραφα έγκρισης τύπου αποκαλύπτουν τον τελικό σχεδιασμό και τις βασικές προδιαγραφές της μοτοσυκλέτας, που θα είναι η πρώτη από μια σειρά μοντέλων που θα φορέσουν τον τρικύλινδρο κινητήρα.  
 

Τρικύλινδρος κινητήρας 674cc με απόδοση 94 ίππων

Η ισχύς της CFMΟΤΟ 675SR φτάνει τους 94 ίππους, μια έκπληξη καθώς αρχικά αναμένονταν πάνω από 100 ίπποι. Αυτό οφείλεται στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για άδειες Α2 κατηγορίας. Βάση αυτών των κανονισμών μια μοτοσυκλέτα για να μπορεί μα βγάλει περιορισμένη έκδοση Α2 (35kW) θα πρέπει η αρχική έκδοση να μην υπερβαίνει τα 70kW (94 ίππους). Η χωρητικότητα του κινητήρα είναι 674cc, με κωδικό όνομα "372MT", που υποδηλώνει τρεις κυλίνδρους και διάμετρο 72mm.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

LED φωτιστικά σώματα, πιρούνι KYB και δαγκάνες J.Juan

Αυτή η έκδοση στερείται των εκτεταμένων πλαϊνών φτερών στο φέρινγκ που είδαμε στην CFMOTO 675 SR-R (με τα χρώματα της ομάδας του Jorge Martinez Aspar) και διαθέτει χαμηλότερη ουρά με θέση συνεπιβάτη και υποπόδια. Τα φλας της μοτοσυκλέτας θα είναι τοποθετημένα στους καθρέπτες, ενώ οι LED προβολείς είναι κρυμμένοι κάτω από τα, επίσης  LED, φώτα ημέρας στη μύτη. Οι αεραγωγοί ψύξης του μπροστινού φρένου, που εμφανίστηκαν στα πρωτότυπα σχέδια του μοντέλου, παραμένουν, τροφοδοτώντας αέρα στις τετραπίστονες δαγκάνες της J.Juan. Διαθέτει επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι KYB, παρόμοιο με αυτό της CFMΟΤΟ 800NK.
 

Βάρος στα 194 κιλά και τελική στα 218χλμ/ώρα

Οι διαστάσεις της 675SR περιλαμβάνουν μεταξόνιο  1399mm και συνολικό μήκος 2019mm. Το βάρος, συμπεριλαμβανομένου του καυσίμου, είναι 194,6 κιλά και η μοτοσυκλέτα έχει ελαστικά 120/70-17 μπροστά και 180/55-17 πίσω. Η τελική ταχύτητα αναφέρεται στα 218χλμ/ώρα, για την Ευρωπαϊκή έκδοση των 94 ίππων, οπότε εκτός Ευρώπης το μοντέλο θα είναι ακόμα ταχύτερο. Η CFΜΟΤΟ αναμένεται να προσφέρει και μια υψηλότερης προδιαγραφής έκδοση, την 675SR-R, με αναβαθμίσεις για χρήση σε πίστες. Με την κυκλοφορία αυτού του μοντέλου, η CFMΟΤΟ 675SR υπόσχεται να φέρει τις επιδόσεις και τον ενθουσιασμό μιας τρικύλινδρης σπορ μοτοσυκλέτας στην ευρωπαϊκή αγορά, προσφέροντας επιλογές για διάφορες κατηγορίες αναβατών.