Η 800ΜΤ Explore Edition είναι μία μοτοσικλέτα σε προσιτή τιμή η οποία θα σε ταξιδέψει με την ίδια άνεση όπως θα σε μεταφέρει και καθημερινά στις δουλειές σου. Η άνετη θέση που δημιουργείται από τις γωνίες των ποδιών μέχρι και των χεριών είναι σε ιδανική θέση τύπου «Γ», το στυλ του τιμονιού που είναι τοποθετημένο ως cruising μοτοσικλέτας, η φαρδιά θερμαινόμενη σέλα και η χρήση του Shifter θα αποτελέσουν στοιχεία οδηγικής ευχαρίστησης κατά την συμβίωση μαζί της. Καθώς αρχίζεις και βγαίνεις από το κλεινόν άστυ, το δεξί γκριπ σε συνδυασμό με τον ροπάτο κινητήρα και τον ιδιαίτερο ψεκασμό του, σε βάζει με το «Καλημέρα» να ανεβάσεις ρυθμό και να κάνεις τα 0-100 σε 4,5 δευτερόλεπτα. Λυγίζοντας τα γόνατά του ο «Ελέφαντας» θα επιβραδύνει σε απότομο φρενάρισμα από τα 100-0 σε 41,84 μέτρα. Καθώς κινείσαι στην Εθνική οδό με επιλεγμένο το Cruise Control μέχρι τα 128χλμ/ώρα και σταματάς να πληρώσεις τα διόδια, σου βγαίνει η επιθυμία να δεις πόσο γρήγορα θα κάνει τα 0-160 όπου έρχονται σε 10,24 δευτερόλεπτα. Μιας και είδες τι κάνει στον τομέα των απότομων επιταχύνσεων και επιβραδύνσεων, σε προκαλεί να δεις πόσο άμεσα θα ρεπριζάρει από τα 60-120 φέρνοντας το νούμερο των 4,8 δευτερολέπτων.
Έρχεται η στιγμή που θα αρχίσεις να ανακαλύπτεις γεμίζοντας εικόνες από ορεινά χωριουδάκια και πλήρους κάλους φυσικές ομορφιές της χώρας μας, αλλά πριν αφήσεις τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας σε διεγείρει η ψηφιακή οθόνη να δεις την τελική ταχύτητα έχει, σταματώντας το τριψήφιο νούμερο στα 217χλμ/ώρα χωρίς ίχνος κοσκινίσματος του τιμονιού μιας και το σταμπιλιζατέρ κάνει τη δουλειά του αξιοπρεπέστατα. Το μοναδικό ψεγάδι που θα πρέπει να έχεις το νου σου, είναι ότι χαλαρώνουνε μετά από κάποια χιλιόμετρα οι πεταλούδες που ρυθμίζουν καθ` ύψος τον ανεμοθώρακα όπου χρειάζεται την επιθεώρηση μας ως προς το σφίξιμο τους και τους καθρέπτες που αποσυντονίζονται από τη θέση τους. Η έξοδο τους που θα αρχίσει η επαρχιακή διαδρομή μόλις διακρίνεται και από την πρώτη κιόλας στροφή σου προσφέρει το πλατύ χαμόγελο μέσα από το κράνος, το πλαίσιο, οι αναρτήσεις και τα λάστιχα βιδώνουν το 800MT κυριολεκτικά στην άσφαλτο. Ανηφορίζοντας τις συνεχόμενες φιδίσιες διαδρομές νοιώθουμε πως δικαίως έχει πάρει το όνομα Multi Touring μιας και ο δρόμος έγινε άξαφνα μπροστά μας χωματόδρομος, κινηθήκαμε αξιοπρεπέστατα σε όρθια θέση οδήγησης δημιουργώντας μία ελαφριά σκυφτή θέση οδήγησης με πολύ καλό αγκάλιασμα των ποδιών στο ρεζερβουάρ. Τα αφαιρούμενα λάστιχα από τα πατάκια μας προσέφεραν καλύτερη στήριξη στις μπότες και χαρήκαμε τον Off-Road χαρακτήρα της, αφαιρώντας όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ασφαλείας. Το τιμόνι μεταβλητής διατομής σε κάνει να σκέφτεσαι ότι οδηγείς τσόπερ στυλ μοτοσικλέτα κάτι που συνηθίζεται γρήγορα. Το Background interface που αλλάζει ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης δίνει μία ευχάριστη νότα μαύρου χρώματος, μιας και η φωτεινότητα προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα με το φώς του περιβάλλοντος.