Ακόμα ένα σημείο που δέχτηκε βελτίωση είναι το πλαίσιο αλουμινίου. Είναι όμοιο με αυτό της τελευταίας γενιάς S1000RR, πράγμα που σημαίνει ότι επανασχεδιάστηκε τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος που πλέον είναι ελαφρύτερο. Είναι λοιπόν υπεύθυνο για την συνολική μείωση του βάρους κατά 2 κιλά, βοηθώντας ώστε η μοτοσυκλέτα με πλήρη υγρά να σταματά την ζυγαριά στα 205 κιλά, νούμερο άκρως ανταγωνιστικό.
Στον τομέα των αναρτήσεων η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 46 χιλιοστών, ένα επίσης ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ το οποίο εδράζεται με μοχλικό στο αλουμινένιο ψαλίδι και σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Προαιρετικά, με το πακέτο Dynamic που δεν έλειπε από το μοντέλο της δοκιμής, παρέχονται ημιενεργητικές αναρτήσεις (Dynamic Damping Control, DDC)που αναλαμβάνουν το έργο των ρυθμίσεων σε πραγματικό χρόνο ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης, σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις του αναβάτη ο οποίος έχει στη διάθεσή του πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης.
Με τόσο εξελιγμένα περιφερειακά το σύστημα πέδησης δεν θα μπορούσε να υστερεί , οπότε το γερμανικό εργοστάσιο φρόντισε ώστε η S1000R να διαθέτει ένα ισχυρό πακέτο που αποτελείται από δύο δίσκους 320 χιλ με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός , έναν δίσκο 220 χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω και εξελιγμένο σύστημα race ABS του οποίου οι ρυθμίσεις (rain, sport, race , slick)συνδυάζονται με τα αντίστοιχα προγράμματα οδήγησης. Φυσικά μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά ή να απενεργοποιηθεί τελείως.