Στο δρόμο, το S1000R σε συναρπάζει με τον έντονο ήχο του, την μεγάλη του ισχύ και την συμπεριφορά του σε όλες τις συνθήκες.

Στο δρόμο το S1000R σε συναρπάζει με τον έντονο ήχο του, την μεγάλη του ισχύ και την συμπεριφορά του σε όλες τις συνθήκες.

Στο δρόμο το S1000R σε συναρπάζει με τον έντονο ήχο του, την μεγάλη του ισχύ και την συμπεριφορά του σε όλες τις συνθήκες.

Στο δρόμο το S1000R σε συναρπάζει με τον έντονο ήχο του, την μεγάλη του ισχύ και την συμπεριφορά του σε όλες τις συνθήκες.

Οδηγώντας

Μπορεί η εμφάνιση να είναι ελαφρώς διακριτική, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τον ήχο. Για να το διαπιστώσεις απλώς πατάς το κουμπί της μίζας, ο 1000άρης κινητήρας ξυπνά και ο βαθύς ήχος από το τελικό της Akrapovic σου χαϊδεύει τα αυτιά με τετρακύλινδρες νότες που ενισχύονται σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Και σίγουρα το γκάζι  θα ανοίγει συχνά, καθώς η άμεση απόκριση και η εντυπωσιακή παροχή δύναμης σε όλο το φάσμα των στροφών πάντα θα σε μπριζώνουν, δημιουργώντας φαγούρα στον δεξί καρπό… Και κάπως έτσι, με μαγικό τρόπο, πιάνεις τον εαυτό σου να έχει απενεργοποιήσει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, κάνοντας σούζες διαρκείας και κάθε είδους παιχνίδια στον έναν ή στους δύο τροχούς. 


Ο ομαλός ψεκασμός είναι πολύτιμος σύμμαχος σε αυτό, αλλά και στην κυκλοφορία στο αστικό περιβάλλον, όπου το μοναδικό παράπονο ήταν το μικρό κόψιμο του φαρδύ τιμονιού. Φυσικά η δυσκολία στις επιτόπιες μανούβρες και στα συνεχόμενα σταμάτα-ξεκίνα λόγω του σχετικά βαρύ συμπλέκτη, είναι κάτι που ξεχνιέται αμέσως μόλις η κίνηση αραιώσει ή βρεθείς σε στριφτερή διαδρομή με καλή άσφαλτο.
Εκεί η S1000R θα σου θυμίσει ότι στα γονίδια της κυλά αίμα Superbike, ζητώντας το Dynamic mode στις ημιενεργητικές της αναρτήσεις. Πατώντας λοιπόν ένα κουμπί, νιώθεις αμέσως τη διαφορά στις αποσβέσεις και παρατηρείς, την σταθερότητα, τα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης αλλά και την ευκολία με την οποία κινείται γρήγορα σε αυτές τις συνθήκες. Διαθέτει πάντα τεράστια αποθέματα δύναμης, (μεταφέρονται με ασφάλεια στο δρόμο χάρη στην εξαιρετική λειτουργία του shifter και στο ομαλό traction control) αλλά και δυνατά φρένα με σωστή αίσθηση που είναι παραπάνω από χρήσιμα όταν οι ταχύτητες ανεβαίνουν. 


Όπως είναι φυσικό, τα 165 άλογα δεν δυσκολεύονται να σταματήσουν το κοντέρ στα 263 χλμ/ώρα πριν επέμβει ο κόφτης, αρκεί και εσύ να μπορείς να αντισταθείς στην δύναμη του αέρα που σε αυτές τις ταχύτητες δεν αστειεύεται. Ο αέρας είναι και ο μοναδικός παράγοντας  που θα σε ενοχλήσει σε μεγάλες διαδρομές εκτός πόλης (όπως σε κάθε γυμνή μοτοσυκλέτα) αφού τόσο η θέση οδήγησης όσο και η λειτουργία του κινητήρα μπορούν να σε πείσουν ότι αυτή η Streetfighter δεν είναι μόνο για ¨μάχες¨ στους δρόμους, αλλά και για απολαυστικές βόλτες, όσο μικρές ή μεγάλες και αν είναι…