Η σέλα είναι αρκετά άνετη για τον αναβάτη, το πίσω σελάκι εξυπηρετεί τυπικές ανάγκες μετακίνησης. Κάτω απο την σέλα, στα απολύτως απαραίτητα περιορίζεται ο χώρος -κάτι λογικό για streetfighter.

Η σέλα είναι αρκετά άνετη για τον αναβάτη, το πίσω σελάκι εξυπηρετεί τυπικές ανάγκες μετακίνησης. Κάτω απο την σέλα, στα απολύτως απαραίτητα περιορίζεται ο χώρος -κάτι λογικό για streetfighter.

Πλήρης ενδείξεων αλλά ξεπερασμένη με βάση τα σημερινά δεδομένα σε εμφάνιση, η LCD οθόνη. Το στροφόμετρο είναι όμορφο και σπορ, με τον λευκό του φόντο.

Ποιοτικοί διακόπτες στα πρότυπα της BMW με τους οποίους αποκτάς πρόσβαση στο μενού, το cruise control κ.τ.λ.

Ποιοτικοί διακόπτες στα πρότυπα της BMW με τους οποίους αποκτάς πρόσβαση στο μενού, το cruise control κ.τ.λ.

Aνεση- Εργονομία

Μπορεί η λέξη streetfighter να ακούγεται σκληροπυρηνική αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ισχύει το ίδιο και για την θέση οδήγησης η οποία δεν προβληματίζει σε καμία περίπτωση. Το σώμα τοποθετείται μεν σε επιθετική στάση πάνω στην ευρύχωρη σέλα, όμως δεν κουράζεται άσκοπα, χάρη στη σωστή απόσταση και το ύψος του τιμονιού, που μαζί με τα μαρσπιέ δημιουργούν ένα αρκετά φιλικό ¨εργονομικό τρίγωνο¨ για τα δεδομένα της κατηγορίας. 


Όσοι περίμεναν έγχρωμη TFT οθόνη στον πίνακα οργάνων θα απογοητευτούν, αφού η S1000R συνεχίζει να εξοπλίζεται με μεγάλο (ευδιάκριτο) αναλογικό στροφόμετρο, shift light και LCD οθόνη που παρά την πληθώρα ενδείξεων δείχνει ξεπερασμένη. Δεν χρειάζεται να αφήσεις το τιμόνι (πλέον στηρίζεται σε νέες βάσεις για μείωση των κραδασμών) για να περιηγηθείς στο πλούσιο μενού, αλλά η διαδικασία απαιτεί κάποια εξοικείωση ώστε να γίνεται αβίαστα. Η πίσω θέση οπτικά και μόνο προδιαθέτει για τις ανέσεις της που περιορίζονται σε μικρές διαδρομές, καθώς ο συνεπιβάτης πρέπει να έχει αρκετή θέληση και υπομονή για πολύωρα ταξίδια.