Στην ουσία το R 250 δεν γεννήθηκε για να διαγράψει την πορεία του, ως μια ακόμα κομψή και σύγχρονη μικρομεσαία μοτοσυκλέτα, αλλά στόχος του είναι να αποτελέσει ένα ξεχωριστό μοντέλο που προκαλεί και υπερβάλει. Βέβαια, η υπερβολή περιορίζεται στο αισθητικό κομμάτι, όντας κάτι μοναδικό που τραβάει τα βλέμματα, καθώς στους υπόλοιπους τομείς πραγματοποιεί τις υποσχέσεις του, αποδεικνύοντας ότι πρόκειται για μια ξεχωριστή δημιουργία. Στο λαβύρινθο της πόλης, βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον, ενώ ακόμα και σε περιαστικές διαδρομές ή στο επαρχιακό δίκτυο είναι αποφασισμένο να μην χαλάσει το προξενιό.Το φαρδύ τιμόνι με το μικρό κόψιμο, αντισταθμίζεται από το χαμηλό βάρος των 159 κιλών. Έτσι, το R 250 δεν θα δυσκολευτεί σε ελιγμούς και εναλλαγές πορείας μέσα στην κίνηση, εκτελώντας με ευκολία τα commuting καθήκοντα του, ενώ όταν οι ρυθμοί ανέβουν, το εργονομικό τρίγωνο είναι απόλυτος σύμμαχος σου, χωρίς σε καμία περίπτωση να σε κουράζει.
Το R 250 σου δίνει μια ανάλαφρη αίσθηση που ταιριάζει με το ύφος του μονοκύλινδρου συνόλου. Απαλό και ομαλό είναι οι λέξεις που σου έρχονται στο μυαλό, όταν χρειαστεί να περιγράψεις τη λειτουργία του μοτέρ. Η άμεση απόκριση του γκαζιού και ο βελούδινος ψεκασμός, παίρνουν άριστα όσον αφορά τα ποιοτικά κριτήρια του μονοκύλινδρου. Ο κινητήρας αρέσκεται να δουλεύει στο άνω όριο στροφών, καθώς εκεί εμφανίζει τη μεγαλύτερη απόδοση. Αυτό το αντιλαμβάνεσαι και από τα ντεσιμπέλ της εξάτμισης, που αυξάνονται όσο βυθίζεσαι στα κόκκινα. Ο συμπλέκτης είναι κάπως βαρύς αλλά τα κουμπώματα των σχέσεων είναι υπέρ του δέοντος θετικά στο 6άρι σασμάν, που λόγω κοντών σχέσεων προσφέρει ικανοποιητικές τιμές ρεπρίζ και επιταχύνσεων. Στις χαμηλές ρολάρεις, οδηγώντας οικονομικά και όσο στρίβεις το δεξί σου καρπό, το 250αρι αγριεύει και οι 25 ίπποι θα κινήσουν σβέλτα το ελαφρύ πλαίσιο. Αδιαμφισβήτητα μιλάμε για μια γυμνή Streetfighter μοτοσυκλέτα που δεν αρκείται στην απλή μετάβαση, αλλά βάζει και στο στοιχείο της απόλαυσης στην καθημερινή σου μετακίνηση. Η γεωμετρία του συνόλου χαρίζει αυτοπεποίθηση στον οδηγό, την ώρα που το πλαίσιο χαρακτηρίζεται από σταθερότητα ακόμα και στα πολλά, καθώς τα σχεδόν 160 χιλιόμετρα τελικής από μικρομεσαίο μοντέλο, δεν τα λες και λίγα.
Το R 250 δείχνει προθυμία να βουτήξει στις στροφές, με το μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι να εμφανίζεται μαλακό χωρίς όμως να δημιουργεί ανεπιθύμητες πλεύσεις, ενώ το πίσω αμορτισέρ έχει πιο σκληρή ρύθμιση που ωφελεί τη σπορ συμπεριφορά, αλλά φιλτράρει κάπως πιο απότομα τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Το R 250 έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, κάτι που θα φανεί σε μεγάλο βαθμό με ένα ζευγάρι διαφορετικής σχεδίασης ελαστικά. Τα φρένα είναι αρκετά αποδοτικά ακόμα και μετά από αλλεπάλληλη χρήση, όμως η αίσθηση που αφήνουν δεν εντυπωσιάζει, ενώ το ABS στους ελληνικούς δρόμους, έχει πιο συνεχή παρουσία απ ότι θα ήθελα. Ακινητοποιεί πάραυτα το R 250 χωρίς κανένα πρόβλημα.