Λέγεται Astrea Grand, είναι φυσικά Honda και αποτελεί τη νέα πρόταση της εταιρίας για καθημερινή μετακίνηση. Η τιμή του είναι σαφώς χαμηλότερη από εκείνη του μεγαλύτερου Supra-X. Βρίσκεται, ωστόσο, στο πάνω μέρος της κατηγορίας των 110 κ.εκ. στα “επώνυμα” παπιά, έχοντας να αντιμετωπίσει δυνατό ανταγωνισμό και μερικές νέες και σημαντικά πιο προσιτές προτάσεις. Τη θέση του την διαχωρίζει κυρίως με τον ιδιαίτερα οικονομικό και ψεκαστό του κινητήρα, με το όνομα της Honda να αποτελεί εγγύηση και να φέρνει ηρεμία μυαλού. Αν αυτά είναι τα στοιχεία που ζητάτε από το καθημερινό σας δίκυκλο τότε η πρόταση της Honda πρέπει να συμπεριληφθεί σίγουρα στη λίστα σας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1K, Α/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
109 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
50x55,6 |
Συμπίεση (:1) |
9. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
8,6/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,9/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
4 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
2,2 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
99 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
112 (κόφτης) |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/220, 1Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Τ/110 |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
70/90-17" |
Ελαστικό Π |
80/90-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.880 |
Πλάτος (χλστ.) |
705 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.230 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
760 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Αγοράζουμε καλή μοτοσικλέτα ή καλή αντιπροσωπεία;
QJMOTOR SRT 550 S – Υποψήφια για Best Moto by LS2
Yamaha Tenere 700: To θέλεις με ρετρό εμφάνιση; Δεν είσαι ο μόνος! (+video)
Voge DS525X 2025: Με καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές και νέα οθόνη
Voge DS900X 2025: Νέα έκδοση με Euro5+ και Cornering ABS
Honda CBR 650R E-Clutch - Υποψήφια για Best Moto by LS2
Παρουσιάστηκε στην Ελλάδα η Honda CB1000 Hornet
Ποια μάρκα δέχεσαι να πληρώνεις ακριβότερα;
Yamaha Niken GT: Αναβαθμίζεται σύντομα με κινητήρες σε κάθε τροχό και Y-AMT;
PIAGGIO LIBERTY: Αναβάθμιση για το 2025 με Euro5+, νέα εργονομία & περισσότερη τεχνολογία
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Αρκετά ευχαριστημένος. Με την αγορά του Astrea grand τα αξίξει τα λεφτά του .
μηχανές που δεν έχουν καμία σχέση με τα πρώτα μοντέλα της αγοράς. Ινδικά copy paste. Δεν θα ξόδευα ποτέ τα χρήματα μου για μια αντιγραφή που θα αρχίσει τα τριξίματα και τα προβλήματα μετά από 4 με 5 μήνες και ειδικά με τους κολόδρομους της Ελλάδας. Να ήταν made in japan να το συζητήσω. αν και θα ήταν ακριβότερο τουλάχιστον θα ήταν ποιοτικότερο