O δικύλινδρος 500άρης κινητήρας δεν έχει καμία διαφορά σε σχέση με εκείνον που βλέπουμε στα άλλα δύο CB. Μάλιστα, στη συγκεκριμένη περίπτωση το τελικό είναι ίδιο με εκείνο του CBR500R, το οποίο, σε σχέση με το προηγούμενο, είναι πιο μαζεμένο σε διαστάσεις, πιο ενδιαφέρον σε σχεδίαση αλλά και ελαφρύτερο κατά δύο κιλά. Όπως και στα άλλα δύο μοντέλα, αναθεωρήθηκε ο μηχανισμός επιλογής των σχέσεων με στόχο την ευκολότερη αλλαγή ταχυτήτων, ενώ η μοτοσικλέτα είναι πλέον προδιαγραφών Euro 4.
H ισχύς που παράγει το μοτέρ, επαρκεί πλήρως για να κινείστε σβέλτα καθημερινά και με ασφάλεια, είτε βρίσκεστε στους δρόμους της πόλης, είτε στον αυτοκινητόδρομο, με την απόδοση να παρουσιάζει μία μικρή βελτίωση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας και να είναι πιο ευχάριστη σε σχέση με πριν. Το μοτέρ σας επιτρέπει να διατηρείτε με ευκολία ταχύτητες 120-140 χλμ. στο κοντέρ έχοντας σε εφεδρεία δύναμη για ασφαλή προσπέραση, ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα.
Για γρήγορη πρόοδο σε δρόμο με στροφές, η εκμετάλλευση του κιβωτίου με τον μαλακό αλλά ελαφρώς ασαφή επιλογέα θεωρείται απαραίτητη φυσικά. Στον τομέα της κατανάλωσης η μέση τιμή των 4,3 λίτρων (εύκολα κατεβαίνει στα τέσσερα λίτρα) κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική και σε συνδυασμό με τον ελαφρώς μεγαλύτερο ρεζερβουάρ η αυτονομία φτάνει εύκολα τα 350 χλμ.
ουσιαστικα μηχανακι για να ατομο..
Απάντηση: Και όμως όχι, αγαπητέ φίλε/φίλη!