Αν μακρηγορήσουμε… τζάμπα θα το ζορίσουμε-κάνει και ρίμα- στην περίπτωση του CB500F. Έτυχε να οδηγήσω και να δοκιμάσω και τα άλλα δύο μοντέλα της οικογενείας και μπορώ να σας πω ότι η επιλογή μεταξύ των τριών μάλλον είναι πολύ δύσκολη για κάποιον που τα έχει βάλει στο μάτι, η οποία θα κριθεί τελικά από την εμφάνιση. Όπως και τα άλλα δύο έτσι και το “F” αποδεικνύεται μία ιδανική λύση για εκείνους που θέλουν να κινούνται καθημερινά στο αστικό περιβάλλον.
Η γυμνή μοτοσικλέτα της Honda τα καταφέρνει περίφημα στο μποτιλιάρισμα με τον βουτυρένια σε τράβηγμα μανέτα του συμπλέκτη και το μαλακό, αν και ελαφρώς ασαφές κιβώτιο, να κάνουν πολύ καλή δουλειά στο να κρατούν τα αριστερά άκρα σας ξεκούραστα. Η αίσθηση είναι ιδιαίτερα ελαφριά και το ζύγισμα του βάρους πολύ σωστό με αποτέλεσμα να μην καταλαβαίνεις ποτέ ότι το βάρος του F βρίσκεται κοντά στα 200 κιλά! Η απόδοση του κινητήρα είναι γραμμική και ευχάριστη για τον κυβισμό του και όσο δεν θα φοβίσει τον αρχάριο αναβάτη άλλο τόσο δεν θα απογοητεύσει τους πιο έμπειρους, για την χρήση που προορίζεται φυσικά. Μην ξεχνάτε ότι σχετικά εύκολα φτάνει και μέχρι τον κόφτη των 186 χλμ./ώρα. Το ίδιο ισχύει και για τις αναρτήσεις οι οποίες τα καταφέρνουν καλά σε ήπιο και σβέλτο ρυθμό, ενώ από εκεί και πάνω οι αδύναμες αποσβέσεις βάζουν το όριο.
Γενικά η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας είναι φιλικότατη και προοδευτική όπως και του CBR500R. Τα φρένα είναι επίσης ένα κομμάτι που δεν απογοητεύει. Έχουν επαρκή δύναμη για να σας σταματήσουν με ασφάλεια, η απόδοση έρχεται με γραμμικό τρόπο, ενώ το ABS δουλεύει πολύ καλά απομακρύνοντας το άγχος ενός γλιστρήματος. Γενικά δεν υπάρχει κάποιο σημείο που να απογοητεύει, το αντίθετο.
Ο φιλικός και πρόθυμος χαρακτήρας του σε συνδυασμό με την ελκυστικότατη σχεδίαση θα σας κάνουν να το συμπαθήσετε από την πρώτη κιόλας βόλτα!
ουσιαστικα μηχανακι για να ατομο..
Απάντηση: Και όμως όχι, αγαπητέ φίλε/φίλη!